پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1402 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 137614

قول «تقوی» عملی شد/اینترنتی شدن سیستم نوبت دهی کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت

دکتر سید منصور تقوی گفت : در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور خدمات رسانی بهینه به مراجعین،سیستم نوبت دهی کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت اینترنتی شد.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه گفت:سیستم نوبت دهی کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت اینترنتی شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛دکتر سید منصور تقوی گفت : در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور خدمات رسانی بهینه به مراجعین،سیستم نوبت دهی کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت اینترنتی شد.

وی در ادامه افزود : مراجعین محترم می توانند ۲۴ ساعت قبل از ویزیت با مراجعه به آدرس اینترنتیnobat.yums.ac.ir (سایت نوبت دهی کلینیک تخصصی امام سجاد(ع)) وارد شده و نسبت به رزور نوبت پزشکان اقدام نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تصریح کرد : گزینه رزرو نوبت برای هرپزشک کلینیک از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر روز قبل از ویزیت فعال و مراجعین می توانند نسبت به رزرو نوبت پزشک برای روز بعد اقدام نمایند.

دکتر منصور تقوی اظهار داشت : روزانه حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر به کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت مراجعه میکنند که زمان زیادی از وقت مراجعان تلف میشود و دلیل بسیاری از نارضایتی ها مراجعه کنندگان، فراهم نبودن امکان نوبت دهی اینترنتی بود که با ایجاد این سامانه در کنار نوبت دهی حضوری، بیماران به راحتی می توانند نوبت دریافت و ویزیت شوند.

وی در پایان گفت : در حال حاضر تعدادی از پزشکان در سامانه نوبت دهی اینترنتی فعال هستند و در آینده نزدیک همه پزشکان این کلینیک در سامانه نوبت دهی فعال خواهند شد.

لازم به ذکر است مراجعین بعد از ثبت به صورت اینترنتی،پیامکی مبنی بر رزرو نوبت برای مراجعه کننده از سایت نوبت دهی اینترنتی کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت ارسال میشود و در روز مراجعه و هنگام ثبت نهایی نوبت، کارت شناسایی معتبر نوبت گیرنده به همراه کد شناسایی رزرو نوبت، به واحد پذیرش و صندوق مراجعه نمایید.

برچسب ها:

نظرات

  1. نوبت اینترنتی خیلی بهرهست تاحضوری

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت