پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 تیر 1402 ساعت 08:04:: شناسه خبر: 137678

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستاوردهای بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستاوردهای بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستاوردهای بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در مصلای یاسوج بازدید کرد. سید علی احمدزاده در بازدید از دستاوردهای بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج گفت: این بنیاد خیریه کارهای بزرگی در سطح کشور و همینطور مرکز […]

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستاوردهای بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستاوردهای بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در مصلای یاسوج بازدید کرد.

سید علی احمدزاده در بازدید از دستاوردهای بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج گفت: این بنیاد خیریه کارهای بزرگی در سطح کشور و همینطور مرکز استان انجام داده‌ است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: آبشار عاطفه‌ها علاوه بر انجام کارهای خیرخواهانه و تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند در حوزه ورزش ورود کرده است.

وی با بیان اینکه بچه‌های فاطمیون نیز در این بنیاد حضور دارند، گفت: تاثیرگذاری اقدامات این بنیاد خیریه کاملا ملموس و مشخص است.

احمدزاده عنوان کرد: این بنیاد خیریه در همه استان‌ها فعال است که دعوت می‌کنم حضور و نمود بیشتری داشته باشند ما هم از آنها در جهت کاهش نیازهای نیازمندان حمایت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی را شاهد باشیم که به دلیل افزایش خدمات، هیچ فرد نیازمندی در سطح کشور و استان نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت