پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 تیر 1402 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 137769

با حضور نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی انجام گرفت:

برگزاری میز ارتباطات مردمی در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد

در طرح ملی خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه دور دوم سفر استانی هیئت دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد، میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی با حضور نماینده تام الاختیار وزیر در سازمان جهاد کشاورزی استان در حال برگزاری است…

صدای جنوب:

در طرح ملی خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه دور دوم سفر استانی هیئت دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد، میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی با حضور نماینده تام الاختیار وزیر در سازمان جهاد کشاورزی استان در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی پور با اعلام خبر شروع به کار میز ارتباطات مردمی در سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: توقعات و انتظارات مردم در دور دوم سفرها نسبت به دور اول بالاتر رفته و وظیفه ماست که با خوب گوش دادن به مردم در یک جمع صمیمی پاسخگوی مشکلات و سوالات آنان باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح سیمای استان به تنوع و قابلیتهای کشاورزی آن اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد نتایج این ارتباطات به رفع مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی و هر آنچه موجب رضایت خداوند است منجر شود.
در ادامه این جلسه نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی ابراز داشت: وظیفه ماست که با همراهی و همفکری و نگاه تعاملی در طول سه روز پاسخگوی مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی بوده و باری از دوش مجموعه کشاورزان استان برداریم.
محسن عسکری به رتبه های برتر وزرات جهاد کشاورزی در جهت پاسخگویی به مراجعین اشاره نمود و گفت: این وزارتخانه توانسته در سفرهای استانی در بین وزارتخانه ها و مجموعه سازمانهای دولت رتبه اول، در پاسخگویی و برگزاری میزهای خدمت و ارتباطات مردمی رتبه سوم را کسب نماید که این موفقیتها برگرفته از نگاه جهادی مجموعه وزارت جهادکشاورزی می باشد و این توفیقات جز با همراهی تک تک مدیریت های سازمانی استان به دست نمی آمد.
وی در ادامه از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد خواست با همین نوع نگاه جهادی در این سه روز نیز با همت جدی در جهت پاسخگویی به مراجعین همراهی نمایند.
نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی به همراه نمایندگان بخش های مختلف کشاورزی کشور و همچنین معاونین و مدیران کل و مدیران ادارات تابعه استان از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۵ لغایت ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ در محل سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی بهره برداران بخش کشاورزی خواهند بود.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت