پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 تیر 1402 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 137778

فرماندار کهگیلویه خستگی را خسته کرده است

مرور عملکرد فرماندار کهگیلویه در ماه های گذشته بویژه چندروز اخیر به خوبی عملکرد جهادی فرماندار این شهرستان رانشان میدهد.

صدای جنوب:

فردا استان کهگیلویه وبویراحمد میزبان دولت مردمی آیت الله رییسی است.

مسیولان هرشهرستانی دراین ایام سعی کرده اند که بابرنامه ریزی دقیق و ریشه یابی مشکلات و بیان ظرفیت ها ازاین موقعیت استفاده حداکثری نمایند.  شهرستان کهگیلویه ازاین قاعده مستثنی نیست وسیدعبدالعزیز موسوی که در همه عرصه ها موفق نشان داده این روزها خستگی را  خسته نموده است.

از طرفی با بازدید از مناطق مختلف  شهرستان کهگیلویه ویژه مناطق کمتربرخوردار سعی در ظرفیت سنجی می کند وازطرف دیگر با رایزنی گسترده بامسئولان ارشد استان به بیان مشکلات مردم شهرستان می پردازد تا از این سفر حداکثراستفاده گردد.

موسوی نشان داده در نگاه وی همه مناطق نیازمند توجه ویژه هستند و باید برای توسعه کهگیلویه فارغ از مسائل سیاسی، جغرافیایی و قومی شبانه روز تلاش کرد.

امروز وحدت و همدلی مثال زدنی در شهرستان حاکم است و مردم  بدور از نگاه های تنگ نظرانه برخی افراد مغرض امیدوارانه به سفررییس جمهوری و دستاوردهای ان می نگرند

برهمین اساس، باید به سیدعبدالعزیز موسوی  خداقوت گفت که برای توسعه این دیار و کاهش رنج مردم سر از پای نمی شناسد و باروحیه جهادی و انقلابی سعی در خدمت به مردم  دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت