پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 تیر 1402 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 137816

جدیدترین خبر از شهرستان شدن دیشموک و چاروسا+توضیحات وزیر کشور

وزیر کشور افزود: یکی از موضوعات مهم در این زنجیره تولید گیاهان دارویی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش‌های خوبی صورت گرفته و کارهای ارزشمندی انجام شده است.

صدای جنوب:

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از واحد تولید محصولات آرایشی و بهداشتی (سینره) در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس پیرامون برنانه‌های وزارت کشور برای توسعه گیاهان دارویی گفت: موضوعی را در وزارت کشور و استانداری‌ها با عنوان زنجیره ارزش راهبردی دنبال می‌کنیم و بدنبال این هستیم که برای هر استان زنجیره راهبردی تعریف شود.

وزیر کشور افزود: یکی از موضوعات مهم در این زنجیره تولید گیاهان دارویی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش‌های خوبی صورت گرفته و کارهای ارزشمندی انجام شده است.

وی بیان کرد: برخی محصولات گیاهان دارویی از این استان به کشورهای اروپایی و خارجی صادر می‌شود که نشان دهنده کیفیت خوب کالاهای تولید شده است، البته زمینه توسعه گیاهان دارویی وجود دارد.

وحیدی بیان کرد: در کشورهای اروپایی نسبت گیاهان دارویی به شیمیایی ۵۰ به ۵۰ است اما در کشور ما اینگونه نیست و به نظر می‌رسد یک برنامه قوی نیاز  است که این نسبت را در کشور به ۵۰ درصد برسانیم و تولیدات گیاهان دارویی و محصولات آرایشی و بهداشتی با توجه به ظرفیت انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارتقاء چند شهر استان به شهرستان گفت:

تقسیمات کشوری حساسیت خاص خود را دارد و باید بررسی لازم در این زمینه صورت گیرد و در این سفر قابل پیگیری نیست.

وی در خصوص برگزاری انتخابات باشکوه در اسفندماه سال جاری گفت: بخشی از این موضوع مربوط به وزارت کشور بوده و بخشی مربوط به معتمدین و صاحبان تریبون و افراد بانفوذ است که انتخاباتی امن، باشکوه و بدون هیچ گونه مشکلی را برگزار کنیم.

وی در خصوص سلامت انتخابات و حضور باشکوه مردم، گفت: استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای حضور باشکوه مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کنند و تلاش کنیم تا انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت