پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اسفند 1395 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 13796

نارضایتی شدید چرامی ها از قطعی مکرر اینترنت و شبکه های دیجیتال/چرا کسی به فکر نیست؟

مردم شهرستان چرام به شدت از وضعیت فعلی خطوط اینترنتی موبایل و شبکه های دیجیتال ناراحت بوده و رنج می برند.

پایگاه خبری صدای جنوب

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب از چرام،شاید در دنیای امروزی راه اندازی خطوط اینترنتی و شبکه های دیجیتال که زیرشاخه ی کوچکی از تکنولوژی است،پیش پا افتاده باشد.

در سراسر دنیا استفاده از اینترنت و شبکه های تلفن همراه و همچنین دریافت شبکه های دیجیتال،کاری آسان برای خدمت رسانی به مردم یک کشور است.

در شهرستان چرام نیز پس از گذشت چندین سال از شهرستانی این منطقه هنوز که هنوز است با مشکل اختلال شبکه های دیجیتال، موبایل و اینترنت روبه رو است که آرامش را در این شهرستان از مردم گرفته است.

شهروند چرامی می گوید:ما در تعجب هستیم که چطور ممکن است شبکه های دیجیتال یک شهرستان در مواقع خاص قطع شده و بصورت مکرر اختلال داشته باشد.

وی افزود:مگر ممکن است یک شهرستان پس از چندین سال هنوز مشکلات کوچکی همچون اختلال شبکه های تلفن همراه یا اختلالات اینترنتی داشته باشد؟چرا کسی به فکر نیست؟

شهروند دیگر چرامی بیان کرد:واقعا جای بسی تاسف دارد که هنوز شهرستانی در کشور ایران از چنین مشکلاتی برخوردار باشد.

این شهروند چرامی اضافه کرد:مگر ما برای دریافت شبکه های اینترنتی یا تلفنی هزینه پرداخت نمی کنیم؟پس چرا با گرفتن هزینه شبکه ها هنوز اختلال دارند؟

یکی از مغازه داران چرامی گفت:شغل ما در طول شبانه روز با خطوط اینترنتی سروکار دارد که اختلال این خطوط به شغل ما آسیب جدی می زند.

به هرحال شهرستان چرام با پتانسیل های فراوانی که دارد از نعمت اینترنت روزانه محروم است که در این شهرستان خطوط اینترنتی و شبکه های تلفن همراه وضعیت تاسفباری دارد.مردم این شهرستان علاوه بر نگرانی که در این خصوص دارند از بسیاری از مشاغل خود عقب مانده اند.

تا کنون سایت ها و خبرگزاری های مختلف در این رابطه اخباری را  نشر داده و برخی مسئولان هم قول هایی داده اند اما هنوز دارای اختلالند.

 در پایان مسئولان می توانند با کمی تدبیر و فکری شایسته این مشکل را حل کرده و نگرانی مردم این شهرستان را از بین ببرند.از مسئولان مربوطه تقاضا می شود که به جای دادن وعده هایی که محقق نمی شود،با الگوگیری از شعار سال به مرحله عمل روی بیاورند و چنین مشکلاتی را حل کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت