پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 دی 1402 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 141719

آیین تجلیل از بازنشستگان نفت و گاز گچساران برگزار شد

این مراسم با حضور؛ امام‌ جمعه گچساران؛ فرماندار؛ دادستان؛ مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران؛مدیر بهداشت و درمان نفت؛ مدیران و روسای ادارات این شرکت و کارکنان بازنشسته به همراه خانواده آنها در تالار اجتماعات آزادی نفت و گاز گچساران برگزار شد.

صدای جنوب؛

مراسم تکریم و تجلیل از کارکنان بازنشسته شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز، بهداشت و درمان صنعت نفت، اداره شیمیایی گچساران و خانواده‌های آنان با حضور جمعی از مدیران در سالن آزادی نفت برگزار شد.
این مراسم با حضور؛ امام‌ جمعه گچساران؛ فرماندار؛ دادستان؛ مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران؛مدیر بهداشت و درمان نفت؛ مدیران و روسای ادارات این شرکت و کارکنان بازنشسته به همراه خانواده آنها در تالار اجتماعات آزادی نفت و گاز گچساران برگزار شد.


امام جمعه گچساران در آیین تکریم بازنشستگان از خلاقیت مجموعه در جهت برگزاری این برنامه و از خدمات صادقانه گنجینه‌های علم و ادب (بازنشستگان) تشکر کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سیدعنایت هاشمی منش با بیان اینکه خدمت به نظام جمهوری اسلامی فرصتی است که نصیب ما شده است عنوان کرد: امیدواریم همگی قدردان این فرصت باشیم.
وی افزود: بازنشستگان در خدمت به نظام، مردم، خانواده و فرزندان خود قدم‌های بسیار خوبی برداشته و حقا شایسته تقدیر هستند.
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی منش تصریح کرد: موفقیت‌های حال حاضر صنعت نفت دستاورد همت این کارکنان هستند و تلاش بی‌شائبه این عزیزان قابل ستایش است.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه تکریم و تجلیل نشانه صداقت، لیاقت، خلوص نیت و خوش‌رفتاری است عنوان کرد: تکریم و تجلیل از آموزه‌های بالای دین مبین اسلام است.
وی با اشاره به اینکه بازنشستگان ولی نعمتان جامعه هستند عنوان کرد: تجلیل از بازنشستگان تجلیل از علم، تخصص، همت والای سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های آینده است.
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی منش در پایان گفت: پیشنهاد می‌دهم خدمات شایسته بازنشستگان و خاطرات آنها در مجموعه‌ای جمع‌آوری و کتابت شود و آن را به نسل آینده تحویل دهیم.


مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در آیین تجلیل از بازنشستگان صنعت نفت گچساران گفت: همکاران عزیز پیشکسوت پس از سالها تلاش و خدمت متعهدانه ،اینک که به افتخار بازنشتسگی نائل آمده اند ، کوله باری از تخصص و تجربه را بر دوش دارند که شایسته است از این تجاب ارزشمند در بر اساس نیاز صنعت نفت و گاز کشور بهره گیری شود، این توانمندیها و تجربیات که ارزان به دست نیامده اند می بایست از طریق برقراری تعاملات و ارتباطات دو سویه مانع تصمیم گیری اشتباه و یا خطا در اجرای کارها گردند.
کمالی به نقش مثبت اندیشی در ایجاد انگیزه و بهبود سبک زندگی کلیه کارکنان به ویژه همکاران پیشکسوت بیان داشت : از شما عزیزان بازنشسته درخواست می نمایم که ارتباط خود را با شرکت قطع ننمایید و در محافل و
دورهمی های خود ، اشاعه دهنده دوستی ، بخشش ، انگیزه ، شادابی و نشاط باشید؛چرا که این نوع منش و تفکر می تواند در ارتقاء سطح سلامت روحی و جسمی شما تأثیرات نیکویی را بر جای بگذارد .
وی تصریح کرد: کارکنان صنعت نفت همزمان در دوران دفاع مقدس و هم در صیانت از منابع و ذخایر عظیم نفت و گاز این دیار به عنوان قلب نفت و بام نفت ایران حضور چشمگیری داشتند و در زیر بمباران ها نگذاشتند لحظه ای شریان نفت کشور متوقف شود
مدیرعامل نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: نیروی انسانی کارآمد و خلاق؛ تعیین کننده قدرت و توان سازمان هاست و تقدیر از بازنشستگان صنعت نفت، تجلیل از تجارب ارزنده‌ ی سرمایه های انسانی این سازمان است.
کمالی بیان کرد: این عزیزان که طلایه داران این صنعت هستند مجموعا ۳ هزار و ۱۲۰ سال و ۲ ماه اشتغال داشتند.
در پایان این مراسم با شکوه از کلیه بازنشستگان صنعت نفت گچساران و بهداشت و درمان نفت با اعطای هدایایی تقدیر شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت