پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 دی 1402 ساعت 08:10:: شناسه خبر: 141952

امدادرسانی به ۳۰۰ شهروند گرفتار در برف کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۳۰۰ شهروند گرفتار در برف و کولاک استان امدادرسانی شدند.

کاظم فلاح دوست جمعه شب در گفت و گو با خبرنگاران  افزود: این افراد در برف محور یاسوج سرفاریاب و منطقه جوخانه و مارگون نیازمند امدادرسانی بودند و در این حوادث ۷۷ خودرو که در برف و کولاک مانده بود، رهاسازی شدند.

وی اظهار کرد: ۴۸ ساعت گذشته تاکنون همچنین ۱۰ حادثه شامل سوانح رانندگی و کوهستان در استان روی داد و ۳۰ مصدوم سوانح رانندگی از سوی نیروهای هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت نفر از مصدومان حوادث جاده ای این مدت پس از اقدامات اولیه به بیمارستان ها انتقال یافتند همچنین ۲ نفر که به علت سقوط از ارتفاع مصدوم شده بودند به پایین کوه و بیمارستان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: ۲ روز گذشته تاکنون ۱۲ تیم متشکل از ۴۱ نیروی عملیاتی و ۱۲ دستگاه آمبولانس به مناطق وقوع حوادث اعزام شدند.

فلاح دوست گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت که در منطقه سیرون از بخش پاتاوه شهرستان دنا طی بارندگی اخیر تا امشب ۲۰ سانتیمتر برف گزارش شده است.

ولی بهره مند جمعه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این سامانه همچنین در مارگون ۲۰ سانتیمتر، جوکار ۱۳، دشتروم پنج و ستنگان ۲ سانتیمتر برف داشته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت