پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1402 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 143073

در ستایش اقدام ماندگار جلال کهگیلویه/تحلیلی از صدای جنوب درباره اهمیت پیوستن سیدجلال داورپناه به اردوگاه حجت الاسلام موحد

در زیر تحلیلی از صدای جنوب،پیرامون اهمیت پیوستن سیدجلال داورپناه به اردوگاه حجت الاسلام موحدرا می خوانید.

صدای جنوب:

*در ستایش اقدام ماندگار جلال کهگیلویه*

تحلیلی از صدای جنوب پیوستن سیدجلال داورپناه به اردوگاه حجت الاسلام موحد

سید جلال داورپناه نامی بزرگ در حوزه عمران و سیاست کهگیلویه است.
داورپناه که با رای خیره کننده مردم به پارلمان شهری کهگیلویه راه یافت در حوزه عمرانی نیز آنقدر موفق نشان داده که طرح های بزرگ را در نقاط مختلف استان و خارج از استان به سرانجام رسانده است.
وی که همراهی حجت الاسلام بزرگواری و سردار عدل هاشمی پور را در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی در کارنامه دارد اینبار با اقدامی قابل تقدیر به حجت الاسلام موحد پیوست.
پیوستن شخصیت های مختلف اگرچه اقدامی معمولی است ولی پیوستن سید جلال داورپناه از ایل بزرگ سادات امام زاده علی(ع) به کاروان عزت اقدامی مهم وماندگار است. در پیوستن سید جلال داورپناه به قومیت گرایی، نه بزرگی گفته شد. منطقه جغرافیایی نادیده گرفته شد و بر شعار مخوف وتفرقه انداز ثلاث وبویراحمد خط بطلانی کشیده شد.
اینکه نخبگان جلودار مردم در نادیده گرفتن مسایل قومیتی، قبیله ای و جغرافیایی شوند می تواند به ارامش، همدلی مردم کهگیلویه بزرگ کمک بیشتری نماید.
از همین رو به همه نخبگان وچهره های شاخص بویژه سید جلال داورپناه باید تبریک گفت که پرچمدار گذر از مسایل پوچ قومیتی در سپهر سیاسی کهگیلویه بزرگ شده اند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت