پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اسفند 1402 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 143496

دوران طلایی صنعت برق کهگیلویه بزرگ دستاورد سید محمد موحد است

همایش فعالان صنعت برق کهگیلویه بزرگ با حضور حجت الاسلام موحد کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

صدای جنوب:

حجت الاسلام موحد در جمع صمیمی  تلاشگران صنعت برق کهگیلویه بزرگ باقدردانی از حمایت آنها اظهارداشت: چنین همایشی تخصصی است و ماباید از آنچه انجام شده و آنچه باید در آینده انجام گردد حرف بزنیم و برای آن برنامه ریزی نماییم.

حجت الاسلام موحد استقبال پرسنل برق و حضور حداکثری آنها را در این نشست همانند نشست های سادات خدری،،قیام و آل طیب دانست که فقط بانیان وافراد همان منطقه در آن حضور داشتند که اقدامی قابل تعامل و قابل تقدیراست.

وی ادامه داد: جهادگران عرصه صنعت برق درجهت رفاه حال مردم پای کارهستند و تحت هیچ شرایطی خللی در این خدمات رسانی بوجود نمی آید.
موحد ادامه داد: یکی ازمطالبات مردم ازنماینده و سایر مسئولان بحث برق است که روندروبه رشدداشته است. وی گفت: درگذشته بروز برخی ازمشکلات باعث میشد که خدمت به مردم با کندی انجام گردد ولی خوشبختانه هم اکنون، ازمزایای برق مردم بهره مند هستند.

وی گفت:مسیر خدمات برق درشهرستان لنده کارجهادی واستثنایی بوده، همانطوری که در سایر نقاط این چهار شهرستان نیز خدمات مطلوبی انجام شده است.
موحد ادامه داد: مردم لنده واقفند که هرروز با چه معضلی  دست وپنجه نرم میکردند ووسایل خانگی آنها دچار خسارت می شد.

وی بابیان اینکه درشورای اداری این مشکل رامطرح نمودم،ادامه داد: به لطف خدا با رقم ۴۵۰میلیاردتومان  اینکار انجام گرفت ویکی ازمسایل لنده یعنی داشتن برق پایدار برای چند دهه حل گردید.
حجت الاسلام موحد گفت:۱۳۰میلیاردتومان در حوزه بهمیی نیز درحوزه برق اعتبار هزینه گردید ومشکل مردم این منطقه باپیگیری های مستمر برطرف شد.
حجت الاسلام موحد تاکیدکرد: حتما اطلاع دارید شرایط بودجه ای شرایط مناسبی نیست، یعنی گرفتن پول کاراسانی نبوده و آنچه در مسیر دهدشت، کوه پات وچاروساودیشموک اتفاق افتاد و قسمتی ازان ساماندهی شد.

موحد گفت: در محلی که توانستم ازاقای مهندس کردی اعتبار بگیرم برای همین پروژه دهدشت به چهارروساودیشموک،یکی ازهمراهان ایشان از شرایط اعنباری و مشکلات گفت ولی نفر دومی گفت:این حرف درست است اما نه برای موحد و توقفی نباید این پروژه داشته باشد و دیدم ایشان برادریکی ازدوستان من در زمان مسیولیتم در دادستان خوزستان است و معاون سیاسی استانداری خوزستان بوده است.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: برای کمک به وضعیت کارکنان جهادگر صنعت اقداماتی انجام دادم و درادامه  باید قدم های اساسی  برداریم تاخدمت بهتری ارایه شود ودر اخرین دیدار با وزیر نیرو نیز رایزنی و پیگیری کردم.
موحد تصریح کرد: درحوزه برق قطعا شاخص هایی که مابایدداشته باشیم تانرمال فاصله دارد ولی دراین چندسال بیش از سه هزارمیلیارد اعتبار هزینه شده که باهمراهی شماتوانستیم این وضعیت راپیش ببریم.
موحد تاکیدکرد: در حوزه برق، اب و سایر زیرساخت ها، شاخص ها چندسال پیش نیست ونشان میدهد کارانجام شده است..

در این همایش ازرسوی نمایندگان  صنعت برق کهگیلویه، بر توسعه صنعت برق در دوران نمایندگی حجت الاسلام موحد تاکید گردید و این دوران را دوران طلایی برشمردند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت