پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1402 ساعت 01:12:: شناسه خبر: 143964

بیانیه جامعه کارکنان ادارات و دستگاههای اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در دعوت از اقشار مختلف جهت شرکت در انتخابات

جامعه کارکنان ادارات و دستگاههای اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در دعوت از اقشار مختلف جهت شرکت در انتخابات: بیانیه داد.

صدای جنوب:

در این بیانیه امده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نتیجه انتخابات قوی برداشته شدن مشکلات کشور است.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

در طول ۴۵ سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی در ایران می گذرد انتخابات همواره صحنه بروز و ظهور مردم سالاری دینی بوده است و این نشان دهنده مردمی بودن نظام و حق تعیین سرنوشت ملت و اعتقاد و امید آنان به صندوق رأی می باشد. حضور مردم در صحنه انتخابات یعنی نظام جمهوری اسلامی پشتوانه‌ی مردمی دارد. این حضور در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و اقتدار کشور تأثیر بی‌نظیری دارد؛ یعنی هیچ ابزار قدرتی به اندازه‌ی حضور مردم، قدرت‌افزا برای کشور نیست.
نظر به اهمیت و تاثیر انتخابات در افزایش قدرت نرم  نظام مقدس جمهوری اسلامی، در چند ماه اخیر دشمنان و بدخواهان ملت ایران با تشدید جنگ رسانه‌ای سعی دارند با سیاه‌نماییی و جعل حقایق، یأس و ناامیدی را در بین مردم و نسل جوان بخصوص رای اولی ها القا کنند. مردم ایران اسلامی به تأسی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز که فرموده بود؛ جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم محافظت شود دیگر حرم ها هم محافظت خواهند شد با حضور پر شور در انتخابات علاوه بر تعیین سرنوشت خود موجب تقویت پایه های نظام خواهند بود.
حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.
بنابراین جامعه کارکنان ادارات و دستگاهای اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتقاد به دو اصل اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس، با علم به اینکه نا امیدی از صندوق رای هرگز استقلال و پیشرفت کشور را تامین و تضمین نخواهد کرد و با تاسی از منویات مقام عظمای ولایت بر اصل مشارکت حداکثری، تاکید داشته، دوشادوش سایر آحاد ملت ولایتمدار شرکت در انتخابات را تکلیفی برای اعتلای کشور می‌داند و از آحاد مختلف مردم شریف استان دعوت می‌نماید تا با حضور دشمن‌شکن خود در ۱۱ اسفند، حماسه‌ی سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را رقم زده و دشمنان دین و ملت خود را مأیوس و ناامید نمایند. ان شالله

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت