پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اسفند 1395 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 14469

مدیر عامل شرکت حمل و نقل و مسافر شهر یاسوج :

نوسازی ۴۲۰ دستگاه تاکسی فرسوده در یاسوج

از ۴۲۰ دستگاه در نظر گرفته شده برای شهر یاسوج تا کنون ۲۳ دستگاه تاکسی عمومی دریافت شده و بقیه خودروها نیز تا پایان شهریورماه سال جاری وارد یاسوج می شوند .

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل شرکت حمل و نقل و مسافر شهر یاسوج با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای کیفیت بخشی به این ناوگان گفت : در زمینه ی سیاست دولت در خصوص نوسازی ناوگان فرسوده حوزه ی تاکسیرانی تفاهم نامه ای بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان شهرداری ها با بانک های عامل امضا شد که سهم شهر یاسوج از این نوسازی ۴۲۰ دستگاه تاکسی درون شهری است .
به گزارش صدای جنوب،سجاد بهرامی مدت زمان اجرای این طرح را از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه سال جاری اعلام کرد و افزود : همه ی تاکسی داران درون شهری یاسوج (مدل های سال ۱۳۸۴ به پایین تر )نسبت به تعویض خودروی خود اقدام کنند.
وی گفت: بر اساس این تفاهم نامه، ۵۰ میلیون ریال سهم آورده ی متقاضی ، ۵۰ میلیون ریال سازمان خودروهای فرسوده و بقیه به صورت تسهیلات از طرف بانک های عامل در نظر گرفته شده است .
بهرامی گفت : از ۴۲۰ دستگاه در نظر گرفته شده برای شهر یاسوج تا کنون ۲۳ دستگاه تاکسی عمومی دریافت شده و بقیه خودروها نیز تا پایان شهریورماه سال جاری وارد یاسوج می شوند .
مدیرعامل شرکت حمل و نقل و مسافر شهر یاسوج افزود : با توجه به ظرفیت و با هدف اشتغالزایی تقاضای ۵۰۰ دستگاه تاکسی عمومی و ۱۵۰ دستگاه تاکسی ون نیز به وزارت کشور ارسال شده که در سفر هیئت دولت به استان این موضوع پیگیری می شود .
بهرامی گفت : مالکان خودروهای فرسوده که به هر دلیل موفق به نام نویسی برای نوسازی تاکسی خود نشده اند فقط تا پایان شهریور ماه امسال حق تردد در معابر شهر یاسوج را دارند .
وی افزود : متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه نوسازی به تعویض خودروی خود اقدام کنند .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت