پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 فروردین 1403 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 145016

کنگره ملی شهدا بزرگترین رویداد فرهنگی امسال کهگیلویه و بویراحمد است

استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: برگزاری کنگره ملی شهدا بزرگترین رویداد فرهنگی امسال استان است

به گزارش صدای جنوب و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان شنبه شب در نشست شورای سیاست گذاری دومین کنگره ملی شهدای استان، افزود: همه ظرفیت ها را به کار می گیریم تا کنگره در خور و شان شهیدان استان برگزار کنیم.

استاندار به اهمیت کنگره ملی دو هزار شهید استان اشاره و اظهار کرد مقدمات کار در حال انجام است و از همه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم به مانند سپاه پای کار باشند.
وی تصریح کرد از همه مسئولان استان به خصوص معاونین استانداری می خواهم که برای برگزاری کنگره ای در شان و تراز شهدای استان پای کار باشند.
احمدزاده برگزاری کنگره ملی شهدای استان را صحنه فرهنگی کم نظیری توصیف کرد و گفت: بخشی از برنامه های کنگره در قالب آثار هنری و فیلم مطرح می شود که اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.
استاندار با بیان اینکه برنامه ریزی شده است نیمه دوم سال ۱۴۰۳ این کنگره برگزار شود گفت: ائمه جمعه با استفاده از ظرفیت تریبون نماز جمعه، استان را آماده برگزاری این کنگره بزرگ ملی کنند.
وی ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه و صدای و سیمای مرکز استان گفت: رسانه ها فعال تر از گذشته به کنگره ملی شهدای استان بپردازند.
استاندارهمچنین با اشاره به آنچه در خاورمیانه و سطح دنیا در حال رخ دادن است پرداخت و گفت: اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا و کشورهای غربی شبانه روزی و بی امان در حال کشتار مردم مظلوم غزه است و یک نسل کشی جهانی در حال وقوع است.

استاندار افزود: در سطح دنیا اما مردم همه کشورها متوجه این نسل کشی اسرائیلی ها شده اند و در خود آمریکا و سایر کشورهای اروپایی پویش های مردمی در حمایت از مردم غزه آغاز شده است و در سازمان ملل هم رای به عدم فروش سلاح به اسرائیل داده که در نوع خود بی نظیر است.
احمدزاده بیان کرد: این رژیم جعلی تمام معاهدات و کنوانسیون های بین‌المللی را زیر پا گذاشت و به کنسولگری ما در دمشق سوریه حمله کرد که جمعی از مستشاران ما به شهادت رسید و به فرموده مقام معظم رهبری انتقام سخت ایران از اسرائیل نزدیک است.
وی اظهار داشت: شهادت مستشاران ایرانی در سوریه، شوری در مردم ایجاد کرد که بی صبرانه منتظر انتقام از دشمن هستند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت