پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 فروردین 1403 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 145069

مشکلات طلاب بررسی و برای رفع آنها تلاش می کنیم 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تلاش می کنیم تا مشکلات و کاستی های طلاب و حوزه های علمیه بررسی و مورد حمایت قرار گیرند

به گزارش امید دنا   و به نقل است روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام جعفری مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان با توجه به مشکلات طلاب گفت: طلاب زندگی سختی به لحاظ مسکن و معیشت دارند چون استان خیلی برخورداری نیستیم که بتوانیم در این زمینه کمک کنیم.

وی عنوان کرد واقفیم که طلاب در اداره حداقلی زندگی خود هم با مشکلات متعدد روبرو هستند و تلاش می کنیم تا با کمک خودشان برای رفع آنها اقدامت عاجل و اثرگذار صورت گیرد.
استاندار با بیان اینکه رفع مشکلات حوزه های علمیه و طلاب بر نقش آنها در تعلیم و تربیت یا آموزش و تهذیب جامع و ترویج دین اثر گذار بوده عنوان کرد باید به همدیگر کمک کرد تا این موفقیت در جامعه توسعه یابد.
استاندار اظهار داشت هر چند اعتبار مشخصی در این خصوص منظور نشده و در گذشته نیز به حوزه های زیرساختی استان توجه چندانی نبوده اکنون بودجه ای که داده می شود به سمت آبادانی در حوزه عمرانی سوق داده می شود تا استان از محرومیت خارج شود.

 

وی با اشاره به اینکه تعهد کردیم برای طلاب مسکن احداث کنیم، افزود: هر چند با مشکل زمین در شهر یاسوج مواجه ایم اما در تلاش هستیم که این مورد را رفع کنیم.
احمدزاده عنوان کرد: توجه به امور طلاب را امری لازم و ضروری می دانیم و بنا داریم در حد امکان برای گره گشایی از مشکلات طلبه های استان کارهایی صورت گیرد.
استاندار با تاکید بر اینکه ساخت و سازها در حوزه های علمیه مورد توجه قرار گیرد، گفت: نیازمند اعتبارات عمرانی برای حوزه علمیه هستیم.
احمدزاده عنوان کرد: پیشنهاد می کنم برای رفع مشکلات مسکن و امور طلاب تیم کاری خروجی محور با مشارکت مدیران دستگاه های اجرایی تشکیل و چندین محور کاری با تعیین فرجه زمانی برای خدمات رسانی به آنها ایجاد شود.
وی تصریح کرد: این تیم کاری هر چند ماه یکبار جلسه ای به ریاست نماینده ولی فقیه تشکیل و گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه دهند.
احمدزاده بیان کرد: پیشنهاد کرد که جلسه ای با طلاب استان داشته باشیم تا بیشتر در جریان مشکلات و دغدغه های آنها قرار گیریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت