پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1403 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 145916

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: از تخریب فرزندان استان پرهیز کنید

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه در این استان تخریب مدیران و نیروهای مستعد روز به روز در فضای مجازی و رسانه ها در حال افزایش است گفت: جامعه فرهنگی و رسانه ها با فرهنگ سازی نقش مهمی در ریشه کنی این رویکرد نادرست دارند.

سید علی احمد زاده روز سه شنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: رویکرد تخریب مدیران نخبه و با استعداد در این استان باید از سوی رسانه ها تغییر کند و به جای تخریب مدیران اجرایی استان آنها را به کار کردن، تلاش، اقدام و فعالیت هر چه بیشتر برای کمک به توسعه همه جانبه ترغیب کنند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مهم معلم در تربیت انسانهای آگاه و عالم بیان کرد: جامعه فرهنگی می تواند با فرهنگ سازی نسبت به ارتقاء نیروهای بومی استان روند توسعه استان را شتاب بخشند.

احمدزاده پرونده سازی علیه نیروهای بومی در سطح کشور را بسیار زیاد دانست و گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای نیروهای مستعد و توانمندی در حوزه های مختلف است که می توانند در سطح کشور بسیار تاثیرگذار باشند.

وی نقش معلم در جامعه رو به توسعه و پیشرفت را بسیار مهم خواند و افزود: معلمان می تواند با ارائه یک الگو و رویکر خاص از بسیار از مسئولان در فراهم سازی بستر های توسعه جامعه مفید تر باشند.

احمد زاده اضافه کرد: امروز آموزه های معلم در سطح جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و قدردانی از جایگاه معلم وظیفه ای همگانی است.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت