پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اردیبهشت 1403 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 145924

برگشت اعتبار سد آبریز و جاده تشان-لنده در بودجه سال جاری/صدای مظلومیت ومحرومیت مردم هستم

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ درشورای اداری شهرستان بهمئی اظهارداشت: حضور در جمع مردم ادای وظیفه است و در این نشست ها صدای مردم و بیان مشکلات از سوی مسئولان بهتر شنیده می شود. 

صدای جنوب:

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ درشورای اداری شهرستان بهمئی اظهارداشت: حضور در جمع مردم ادای وظیفه است و در این نشست ها صدای مردم و بیان مشکلات از سوی مسئولان بهتر شنیده می شود.

 

حجت الاسلام موحد گفت: در قانون اساسی مسئولیت قوای مختلف مشخص است و وظیفه نماینده قانونگذاری است اما برخی تمام مسائل را به نماینده ربط می دهند و هرگونه کمبودی را پای نماینده می نویسند که این نگاه باید تغییر نماید.

 

موحد با اشاره به درخواست امام جمعه بهمئی در زمینه تسریع پروژه آب انتقال به بهمیی،اظهارکرد:با مقایسه پبشرفت کنونی این طرح با ادوار گذشته مشخص می کند که سرعت کار رضایت بخش است.

حجت الاسلام موحد ادامه داد: در زمانی، بزرگترین مانع این پروژه دربهبهان بود و وباهمراهی آقای دارابی در میراث فرهنگی بهبهان این مشکل هم برطرف شد و پیمانکار در حال فعالیت است. ـ

وی بابیان اینکه اعتبار آب منطقه ای دراستان ۸۰۰مبلیارد تومان است و از این رقم بیش از ۴۰۰ میلیاردتومان درحوزه کهگیلویه بزرگ وبویژه در بهمیی اختصاص پیداکرده است.

موحد افزود:ما به این اعتبارات هم قانع نشدیم و از اعتبارات تنش ابی باهمکاری وزیر نیرو نیز به این پروژه کمک کردیم.ـ

حجت الاسلام موحد تصریح کرد:این پروژه حتی یک روز به دلیل کمبود اعتبار تعطیل نشده است.

وی بابیان اینکه همه این فعالیت ها، خدمات نظام است،افزود: سرعت این پروژه قابل تحسین است ومعاون اجرایی رییس جمهور هم باپیگیری استاندار ازاین پروژه بازدید کرد که امیدواریم زودتراز موعد مقرر به بهره برداری برسد.

وی به کمبود و نوسانات همیشگی برق در حوزه بهمیی اشاره کرد وگفت: با۱۳۶میلباردتومان پروژه برق بهمیی به بهره برداری رسیدومشکل اصلی مردم برطرف گردبد.

 

 

وی با تاکید براینکه پیگیری این پروژه ها وظیفه دستگاه اجرایی است ادامه داد: مابه عنوان نماینده مردم مظلومیت ومحرومیت آنها را فریاد خواهیم زد.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید همه واقعیت هاراببینیم، بطوریکه از مهندس منصوری معاون رییس جمهور، صدمبلیاردتومان برای راه روستایی اعتبارگرفتیم که هفت میلیاردتخصیص دادندوبقیه اندرخم یک کوچه است و سازمان مدیریت باید بررسی وپیگیری نماید.

حجت الاسلام موحد گفت: هرچه داریم از خانواده شهداست، نیروی مسلح، اموزش وپرورش وسایر نهادها نباید احساس مشکل حقوقی داشته باشند.

 

موحد بابیان اینکه درحوزه اشتغال دینی به مردم دارم واگر نیاز باشد برای اشتغالزایی و سرمایه گذاری، کفش سرمایه گذار رامی بوسم ومنتی به دوش کسی ندارم چون برای مردمی که تمام قد پای آرمان های انقلاب هستند انجام وظیفه نموده ام.

وی به دو پروژه تشان به لنده و لیکک به جایزان هم اشاره کرد وگفت: باتوجه به ضرورت احداث این دوجاده  وسایر پروژه های جاده ای برای برون رفت بهمئی،همواره در اولویت و پیگیری قرار دارند.

 

وی تصریح کرد: ردیف اعتباری پروژه جاده تشان لنده که دارای مجوز ماده ۲۳ هست و همچنین سد آبریز باپیگیری دوباره در بودجه قرار گرفت و نگذاشتیم که دربودجه امسال حذف گردند.

 

موحد به حوزه ورزش وجوانان نیز پرداخت و گفت:ورزشکاران ما بااعتبارات اخذشده مشکل ایاب وذهاب ندارند و در این حوزه هم خود مسئولان ورزش وجوانان شهرستان باید پیگیری کنید.

 

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: باهمکاری مدیرعامل گاز کشور، عملیات گازرسانی به محدود روستاهای فاقد گاز در حوزه انتخابیه انجام می گیرد.

 

وی بااشاره به روند احداث پتروشیمی دهدشت خاطرنشان کرد:پیشرفت پروژه در گذشته حدود ۲۲درصد بود که در سالهای اخیر به حدود ۴۷درصد رسیده است.

 

حجت الاسلام موحد به پاسخگویی خود به مردم درقالب دیدارهای عمومی نیز اشاره کردوگفت: طرفیت پاسخ به مردم ازهشت صبح تا ۱۰شب باتوجه به درخواست ها و توقعات مختلف توفیق الهی است تا به عنوان سنت حسنه در کارنامه معنوی ماقرار گیرد.

وی درپایان گفت: هرجا نیاز باشد ما همراهی و همکاری می کنیم تا با خدمت به مردم رضای الهی را سبب شویم.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت