پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 اردیبهشت 1403 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 146233

فرماندار کهگیلویه:

توسعه کهگیلویه نیازمند نگاه ویژه ملی و حمایت کلان است

فرماندار کهگیلویه گفت: رفع مشکلات و جریان توسعه در کهگیلویه نیازمند نگاه ویژه ملی و حمایت کلان است

صدای جنوب:

سید حمزه محقق زاده ظهر امروز در نشستی با حضور رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با اشاره به چالش‌ها و ظرفیت‌های کهگیلویه اظهارداشت: این شهرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان، اما محروم و نیازمند نگاه ویژه ملی و حمایت کلان است.
وی با اشاره به شجاعت، غیرت، دینداری، دشمن‌ستیزی و وفاداری به انقلاب و نظام مردمان این خطه گفت: همه این خصوصیات در مبارزات قبل از انقلاب و گردان های دوران دفاع مقدس این منطقه مصداق بارز ی از پیشگامی مردمان کهگیلویه در بزنگاههای حساس بوده است.
محقق زاده خاطرنشان کرد: مردم قدر شناس کهگیلویه به رغم مشکلات و مشقت‌ها همچنان به پیمان خود با انقلاب اسلامی وفادار هستند و از پیوندی که با نظام بسته‌اند دست بر نمی‌دارند اما این مردم از مسئولین خود انتظار دارند که برای حل مشکلات شان تدبیر کنند.
وی اذعان داشت: شهرستان کهگیلویه با داشتن ظرفیتهای بسیار مهم جاذبه های گردشگری، ظرفیت های کشاورزی و دامداری مستعد توسعه اقتصادی است و برغم خدمات ارزنده نظام هنوز جای کار بسیار دارد که انتظار می رود در سطح کلان برای فعلیت ظرفیتهای این منطقه همکاری شود.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه عمده ترین مشکل شهرستان اشتغال است تصریح کرد: یکی از محورهای مهم و راهگشاو رفع نسبی معضل بیکاری بحث توسعه کشاورزی و گردشگری با چشم انداز احداث سد و استفاده از ابهای جاری و شکوفایی اقتصاد روستایی منطقه است.
محقق زاده با اشاره به ضرورت اصلاح شبکه تأمین آب و تصفیه خانه فاضلاب دهدشت تصریح کرد: به تعویق افتادن این مهم هزینه تراشی برای بیت المال است.
وی به تقویت امنیت منطقه با احداث ابنیه نظامی و انتظامی تاکید کرد و گفت: این امر نه تنها به افزایش احساس امنیت در بین مردم کمک می‌کند، بلکه این اقدامات می‌توانند به پیشگیری از جرایم و تقویت زیرساخت‌های امنیتی منجر شوند.محقق زاده با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا در این شهرستان خاطر نشان کرد : وجود برخی پروژه‌ها نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر برای توسعه و پیشرفت منطقه و نمادی از امید به آینده‌ای روشن‌تر برای مردم کهگیلویه می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت