پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 خرداد 1403 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 146467

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های روستایی کهگیلویه و بویراحمد:

مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان هیچگونه مشکلی ندارند

بویراحمد گفت: اگر مرکز خرید در خصوص تجهیز و تامین اعتبار مشکلی داشته باشد این اتحادیه به عنوان مباشر استان این آمادگی را دارد که در سریع‌ترین زمان مراکز را تجهیز و بروز کند.

صدای جنوب:

علی رضا فرخیانی در گفت وگو با خبرنگاران در کهگیلویه گفت: اتحادیه تعاونی های روستایی به عنوان اتحادیه مباشر استان و اتحادیه های شهرستانی به عنوان عضو اتحادیه و سهام دار استان و مباشر شهرستان ها می باشند.
وی خاطرنشان کرد: اتحادیه تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد قبل از برداشت گندم و شروع خرید تضمینی این محصول، با کارشناسی و نیازسنجی اقدام به تجهیز مراکز خرید در شهرستان های بهمئی، دهدشت، گچساران و چرام کرد.
فرخیانی اقدامات انجام شده را کالیبرلسیون باسکول ها، تجهیز دوربین و رفع سایر نیازمندی های مراکز عنوان کرد.
وی با بیان اینکه مبالغی را قبل از اینکه از جی تی سی هزینه ای دریافت کنیم، علی الحساب جهت تجهیز مراکز پرداخت اختصاص دادیم، اظهارکرد: با این برنامه ریزی انجام شده مراکز خرید تعاون روستایی هیچ‌گونه مشکلی ندارند.
فرخیانی با اشاره به اینکه اگر مرکز خریدی در خصوص تجهیز و تامین اعتبار مشکلی داشته باشد اتحادیه تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مباشر استان این آمادگی را دارد که در سریع‌ترین زمان مراکز را تجهیز و بروز نماید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت