پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 تیر 1403 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 147142

به استقبال از اجلاسیه شهدای گچساران انجام شد؛تجدید میثاق مسئولین با شهدا در گچساران+ تصاویر

مدیران و مسئولان گچساران در راستای برگزاری اجلاسیه ۳۹۰ شهید این شهرستان با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

صدای جنوب؛


مدیران و مسئولان گچساران در راستای برگزاری اجلاسیه ۳۹۰ شهید این شهرستان با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

در این آیین باشکوه و معنوی شرکت‌کنندگان با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق و یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی داشته و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.

امام‌جمعه گچساران در این آیین گفت: دهه مبارک ولایت و امامت و عید غدیر خم را به همه مؤمنین و مؤمنات تبریک عرض می‌کنم. این روزها به برکت نام و یاد شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام بااقتدار است و ایران اسلامی امروز به‌عنوان الگویی ارزشمند در جهان مطرح‌شده است.

وی افزود: اجلاسیه شهدای گچساران در پیش است و تلاش‌هایی در راستای گرامیداشت ۳۹۰ شهید شهرستان نیز صورت گرفته است و از همه عزیزانی که در راستای برگزاری اجلاسیه شهدای گچساران تلاش کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: سوم تیرماه اجلاسیه بزرگ شهدای گچساران برگزار می‌شود و باید تلاش کنیم که این یادواره را باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار کنیم.

امام‌جمعه گچساران ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری را پیش روداریم و بالاترین هدفی که شهدا در وصیت‌نامه‌ها ذکر و تأکید کرده‌اند مسئله صیانت از آرمان‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی حرم است و شهدا به ما یاد دادند که باید باور کنیم که جمهوری اسلامی حرم است و رمز عاقبت‌به‌خیری نیز در گروه حرکت زیر چتر جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: امروز به جهت استقبال از اجلاسیه شهدای گچساران در گلزار شهدا گرد هم آمده‌ایم تا تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام (ره) و شهدا داشته باشیم.

وی افزود: امروز برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی نیازمند حرکت در مسیر شهدا هستیم و نکته دیگر تکریم و احترام خانواده‌های معظم شهدا است چراکه هرچه داریم به برکت خون شهداست.

امام‌جمعه گچساران گفت: حضور حداکثری در انتخابات امنیت کشورمان را تضمین می‌کند و انتخاب آگاهانه و بر مبنای بصیرت نیز عزت‌آفرین، قدرت آفرین و افتخارآفرین است.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت