پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 تیر 1403 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 147274

بازدید مسئولان قضایی کهگیلویه از کارخانه آجر دهدشت /حجت الاسلام سعیدی: مشکلات واحد های تولیدی کهگیلویه پیگیری می شود

صدای جنوب: حجت‌الاسلام علی سعیدی در حاشیه بازدید از کارخانه آجر دهدشت یکی از برنامه های ثابت هفته قوه قضائیه را سرکشی از کارخانجات شهرستان عنوان کرد و گفت: در بازدید ها مشکلات و موانعی که سد راه تولید می‌باشد بررسی می‌شود و با کمک متصدیان این امور در سطح استان و کشور جهت رفع […]

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی سعیدی در حاشیه بازدید از کارخانه آجر دهدشت یکی از برنامه های ثابت هفته قوه قضائیه را سرکشی از کارخانجات شهرستان عنوان کرد و گفت: در بازدید ها مشکلات و موانعی که سد راه تولید می‌باشد بررسی می‌شود و با کمک متصدیان این امور در سطح استان و کشور جهت رفع این مشکلات تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا از کارخانه تولید آجر دهدشت بازدید شد و مدیر عامل شرکت هم مشکلات و دستاوردهایی که در این کارخانه وجود دارد را بیان کرد.

رئیس دستگاه قضایی کهگیلویه با بیان اینکه گزارشی از موانع و مشکلاتی که سد راه این کارخانه‌ هست جمع آوری شد، افزود: اقدامات لازم جهت رفع این مشکلات انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره به دریافت گزارشاتی از مشکلات موجود در سایر کارخانجات سطح شهر، افزود: هر شرکتی که برای تولید در سطح ملی و استانی در حال کار است مرتبا از آن برای رفع مشکلات بازدید می‌شود.

هم‌چنین نصرت الله رئیس زاده در ادامه با بیان اینکه کارخانه آجر دهدشت پیشرفته ترین کارخانه در سطح کشور است و تمام سیستم این کارخانه اتوماتیک است، افزود: متاسفانه برای این کارخانه‌ آنطور که باید برایش ارزش قائل باشند، نیستند. سرمایه گذار کارخانه آجر دهدشت با بیان اینکه حدوداً ۲۰۰ نفر پرسنل در این کارخانه مشغول به کار هستند، افزود: روزانه یک خط تولید ما ۱۲۰ هزار قالب آجر تولید می‌کند، معادل ۵۰۰ تن تولید در روز است.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت