پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1403 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 147318

کهگیلویه وبویراحمد آماده برگزاری انتخابات است

استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: :مقدمات برگزاری انتخابات در استان فراهم شده و آماده برگزاری انتخابات در هشتم تیرماه هستیم.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده روز دوشنبه در گفت و گو با صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هیات‌های اجرای و نظارت در همه شهرستان ها در زمان مقرر تشکیل شده است گفت: بیش از ۱۵ هزار نفر شامل اعضای صندوق ها، نیروی محافظ صندوق، نیروهای بسیج، هیات نظارت شورای نگهبان عوامل اجرایی انتخابات هستند و به تعداد ۸۰۰  صندوق نیز نامزدها می‌توانند روی صندوق ها یک نماینده داشته باشند.
وی اظهار داشت به همه ستادهای انتخاباتی اعلام کردیم لیست کسانی را که در روز انتخابات می خواهند به عنوان نماینده نامزدها حضور داشته باشند، به فرمانداری ها ارائه دهند تا برای آنها کارت صادر شود و روز انتخابات سر صندوق های اخذ رای حضور داشته باشند.
استاندار با بیان اینکه با احتساب نماینده نامزدها بالغ بر ۱۶ هزار نفر، هشتم تیر ماه پای کار خواهند بود، گفت به لحاظ امنیتی استان سفید کشور در حوزه انتخابات هستیم و مشکل امنیتی در این زمینه وجود ندارد.

احمدزاده تصریح کرد: در حوزه کمیته پشتیبانی نیز اقداماتی انجام گرفته است و خودروهای مورد نیاز توسط این کمیته تامین شده است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست
احمدزاده خاطرنشان کرد از همه کسانی که ۸ تیر در استان هستند چه مردم بومی و چه میهمانان که در استان حضور دارند و واجد شرایط رای دادن هستند دعوت می کنم پای صندوق های رای بیایند.
استاندار تصریح کرد: خوشبختانه تعداد نامزدهای انتخاباتی به اندازه‌ای است که سلایق مختلف سیاسی حضور دارند و نامزدها با سلایق مختلف هستند از شورای نگهبان تشکر می‌کنم.
وی گفت: چشم جبهه مقاومت و همه آزادی خواهان جهان به انتخابات ریاست جمهوری ایران است، برگزار انتخابات با مشارکت بالا بر قدرت جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی می افزاید.
احمدزاده با بیان اینکه از طرفی دشمنان دل بسته اند به عدم حضور مردم در انتخابات عنوان کرد که با مشارکت بالای مردم دل رهبر انقلاب را شاد کنیم و شهدا را از خودمات رازی و خشنود نگه داریم.
وی بیان کرد: مجددا از همه مردم استان برای حضور باشکوه در پای صندوق  های رای و مشارکت بالا دعوت می کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت