پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 تیر 1403 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 147692

دولت روحانی عزت را از مسئولین جمهوری اسلامی گرفت/ بعضی‌‌ها نمی‌خواهند مردم صدای جلیلی را بشنوند

رئیس ستاد مرکزی جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای جلیلی همیشه علم مبارزه با فساد در دست داشته است و بعضی‌ها نمی‌خواهند مردم صدای جلیلی را بشنوند

به گزارش صدای جنوب حجت‌الاسلام سید ابراهیم افتخاری رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: مردم باید با شناخت رأی دهند هر جایی که مردم کاندیدا را بهتر بشناسند برنامه‌ها و شخصیتش را بهتر بدانند و هدفی که دنبالش است را بدانند متناسب با نیازهایشان و در راستای حل مشکلات افراد را انتخاب می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی سعید جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خبرنگاران هم رسالت سنگینی بر عهده دارند، افزود: اولین نکته صداقت در خبررسانی که از شما خبرنگاران انتظار می‌رود، از همه شما عاجزانه تقاضا دارم که مثل گذشته سعی کنید که در یک فضای آرام و منطقی عمق مشکلات مردم را بیان کنید، تلاش کنید که مردم شناخت دقیق، خوب و کاملی از کاندیداها داشته باشند و با شناخت رأی دهند.

افتخاری تصریح کرد: روز عاشورا وقتی امام حسین با لشکریان صحبت می‌کرد لشکریان هلهله می‌کردند برای اینکه صدای حق امام حسین شنیده نشود بعضی از سر و صداها و بعضی از جنجال‌ها و بعضی از تهمت‌هایی که به کاندیدای اصلح آقای سعید جلیلی می‌زنند به خاطره همین نکته است که می‌خواهند مردم نشنوند.

وی مطرح کرد: شما تصور کنید یک انتخاب آرمانی چه موقع شکل می‌گیرد موقعی که همه مردم ایران بدانند آقای پزشکیان چه کسی است، دیدگاه اقتصادی، دیدگاه اجتماعی شیعه، نظراتش راجع به مردم و شناختش از مشکلات مردم، روستاها و شهرها چیست، چه برنامه‌ و روشی دارد و از طرف دیگر آقای جلیلی چه شخصیتی دارد، مشکلات کشور را در چه مسائلی می‌داند، چه چیزهایی برایش اولویت دارد و چه برنامه‌هایی برای رفع مشکلات مردم در این انتخابات آرمانی است.

رئیس ستاد جلیلی بیان داشت: در هر جامعه‌ای که این فضا شکل بگیرد مردم می‌توانند تشخیص دهند، مردم آگاه همیشه خوب تشخیص دادند جاهایی که می‌بینیم اتفاقاتی می‌افتد، مثل ۸ سال دولت آقای روحانی از ۹۲ تا ۱۴٠٠ آیا مردم مقصر بوده‌اند؟ مردم مطالبات واقعی‌شان را می‌خواستند اما دوگانه کاذبی را درست کردند، یادتان هست آقای روحانی کلیدی بلند کرد و گفت این کلید حل مشکلات مردم است، چرخه سانتریفیوژ باید بچرخد، چرخ اقتصاد باید بچرخد، آن‌ها بلد نیستند ما بلد هستیم، گفتند این‌ها گروهبان هستند ما ژنرال هستیم و می‌دانیم چه‌کار می‌کنیم، اما آن کلید نه‌تنها درهای قفل را باز نکرد بلکه بقیه‌ی درهای باز را هم قفل کرد، آن‌ها آمدن مسائلی را ایجاد کردند که حتی آن تحریم‌هایی را که دور می‌زدیم را به دشمن نشان دادند موتور هواپیما را که خراب می‌شد تحریم بودیم یک‌راه‌هایی بود و با روش‌هایی تحریم را دور می‌زدیم اما بعضی معاهده‌های بین‌المللی را تصویب کردند و تمام راه‌های دور زدن تحریم هم‌بسته شد.
افتخاری افزود: فروش نفت ما نزدیک ۲ میلیون

بشکه بود که در سال ۹۲ وقتی آقای روحانی آمد خیلی اتفاقات افتاد برجام را تأیید کردند، سانتریفیوژها را گفتند لازم نیست در قلب رآکتور اراک بتن ریختند آخرش چه شد؟ آخرش فروش نفت ما رسید به ۱۰ درصد نزدیک ۳۰۰ هزار بشکه، گفتند برجام باید بیاید تا همه مشکلات مردم حل شود تا مشکل آب خوردن ما هم حل شود، اما چه اتفاقی افتاد دلار ۳ هزار تومانی ۱۰ برابر شد، مشکلات حل که نشد بدتر هم شدند، گفتند که ما باید با کدخدا ببندیم، برجام را رفتند خیلی از امتیازات را هم فراتر از تعهدات دادند مشکلات حل نشد، فروش نفت بیشتر نشد، دلار ارزان‌تر نشد.

وی ادامه داد: انتخابات واقعی زمانی است که همه مردم حرف‌ها را، واقعیت‌ها را بشنوند، اینجاست که آقای روحانی می‌گفت من عزت را به پاسپورت ایرانی بازخواهم گرداند، وزیر خارجه آقای ظریف که زبان دنیا را می‌گفت می‌دانم و بقیه را مسخره می‌کرد چه‌کار کردند با مردم و چه جور مردم را ترساندند گفتند، شما می‌خواهید با دنیا مذاکره کنید شما زبان مردم خودتان را هم بلد نیستید زبان مردم دنیا رو بلدید؛ شما که زبان مردم دنیا را بلد بودید تمام دنیا را خلاصه کردید در اروپا و آمریکا و فکر می‌کردید همه‌ چیز باید بدهید فقط به اروپا و امریکا ارتباط برقرار می‌کنیم.

وی تأکید کرد: چرا آقای ظریف به وزیر خارجه در زمان وزارتش در یک کشور اروپایی بنزین به هواپیما ندادند، آیا این عزت بود؟ عزت به پاسپورت ما که برنگرداند هیچ، عزت را از مسئولین جمهوری اسلامی هم گرفتند.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت