پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1403 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 147778

ظریف دریاسوج/نماینده بویراحمد، دناومارگون به مدیران مخالف هشدار داد

صدای جنوب: همایش انتخاباتی مسعود پزشکیان با حضور محمد جواد ظریف وزیر اسبق امور خارجه در مصلی امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد. در این همایش اقشار مردمی هوادار مسعود پزشکیان حضور داشتند. همچنین غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و محمد بهرامی […]

صدای جنوب:

همایش انتخاباتی مسعود پزشکیان با حضور محمد جواد ظریف وزیر اسبق امور خارجه در مصلی امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد. در این همایش اقشار مردمی هوادار مسعود پزشکیان حضور داشتند.

همچنین غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و محمد بهرامی نماینده بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از شرکت کنندگان در همایش مسعود پزشکیان در شهر یاسوج بودند.

نماینده بویراحمد دنا ومارگون در همایش حامیان دکتر پزشکیان که باحضور محمدجواد ظریف وزیر سابق امور خارجه  برگزار شده بود، اظهارداشت: ظریف قهرمان دیپلماسی ماست و از محدود مدیران کشوری است که هم علم وهم هنرمدیریت داردوهم میداند وهم میتواند.

 

بهرامی گفت: بالاترین کارایی  همان علم و هنرودانستن، در کارنامه ظریف مشهود است.

 

بهرامی افزود: ظریف موجب شوروشوق افزایش مشارکت است تا انتخاب اصلح صورت گیرد.

 

وی ادامه داد:ازایت الله ملک حسینی، ایت الله حسینی و شورای تامین قدردانی میکنم و نسبت به مسیولانی که به امیدواری مردم توجه ندارند تذکر میدهم.

 

بهرامی تاکیدکرد: اهداف شخصی وحزبی به نظام مااسیب مبزنند، انهایی که قهرونگرانی دارند صدای قهرشمابه گوش مسئولان رسید وحایزنیست وباید پای صندوق رای حاضرشویم.

 

بهرامی ادامه داد: عقلای کشور به این نتیجه رسیدند که کشور تاب دگرگونی ندارد و باید مشکلات موجود تدریجی اصلاح گردد.   نماینده مردم درمجلس افزود: تهدبداتی در مرزهای کشور وجوددارد وباید از کشور محافظت کنیم.

 

بهرامی گفت: من واقای پزشکیان همکارهستیم و درفراکسیون مستقلین هستیم و ازنزدیک ان رامیشناسم وپاکدست وجوانمرد وازجنس مردم است ومهمتر ازهمه به تخصص گرایی توجه زیادی دارد.

 

این مسیول گفت: مابه تخصص گرایی توجه نکردیم و الان در قطر شرایط زندگی وسرانه هرشخص چندین برابر کشور ما در یکماه است.

 

وی ادامه داد: مااگر به دنبال نظام هستیم باید به اقای پزشکیان رای دهید.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ما در عرصه های ملی اول هستیم اما در شاخص های توسعه آخرهستیم و دکترظریف نیاز است دردولت اقای پزشکیان  براساس شاخص ها حقوق مسلم مردم رعایت شود.

 

وی تصریح کرد: در انتخابات مجلس درسطح کشور  اگر ازشکوه مشارکت سخن می گویند تصاویر مربوط به استان بود و درخواست مردم این این است که به حقوق انها توجه شود.  بهرامی درپایان گفت: مااگر در انتخابات مشارکت نکنیم دیگران برای ما تصمیم می گیرند.

 

 

 

همایش انتخاباتی پزشکیان در یاسوج با حضور ظریف و تاجگردون برگزار شد

همایش انتخاباتی پزشکیان در یاسوج با حضور ظریف و تاجگردون برگزار شد

 

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت