پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1403 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 147781

حرکت های میدانی مسئولان دولت رئیسی دستاوردهای بزرگی برای استان داشت 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: حرکت های میدانی مسئولان دولت شهید آیت الله رئیسی در طول سه سال دستاوردهای بزرگی برای استان ما به یادگار گذاشته است.

به گزارش صدای جنوب و به نقل ازذ روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یاد شهدای خدمت را گرامی داشت و گفت: برگ زرینی در سابقه مدیریتی مدیران دولت سیزدهم نقش بست و نشان دادند که به عینه خدمتگزاران مردم در دولت شهید رئیسی هستند.
استاندار با بیان اینکه مردم روز جمعه پانزدهم تیر ماه با حضور در پای صندوق های رای رئیس جمهور دولت بعدی را انتخاب می کنند، افزود: تا زمان استقرار دولت جدید موظف به خدمتگزاری به مردم هستیم.
وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی در مسئولیت رئیس قوه قضاییه یکبار و در دوره ریاست جمهوری دو بار به این استان سفر کردند، اظهار داشت: سرعت عمل در انجام کارها و به نتیجه رساندن پروژه ها در دولت سیزدهم کم نظیر بود.
استاندار با بیان اینکه شهید رئیسی در حالی سکان هدایت دولت سیزدهم را در دست گرفت که به اذعان معاون اول دولت گذشته پولی برای پرداخت حقوق نبود، خزانه خالی شده بود و از طرفی هم دولت ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی داشت افزود: آیت الله رئیسی کارهای بزرگی برای جبران بدهی های به ارث رسیده از دولت قبل را انجام دادند.
احمدزاده بیان کرد: در دولت سیزدهم ۱۷ هزار میلیارد تومان پول به پتروشیمی گچساران تخصیص یافت و طی عمر کوتاه دولت پیشرفت این پروژه از ۴۲ درصد به ۹۸ درصد رسید و در سفر تیر ماه سال گذشته شهید رئیسی به استان این پروژه به بهره برداری رسید.
استاندار عنوان کرد: کارخانه قند نماد صنعت این استان بود که پلمب شد، اما دولت شهید رئیسی با همه سختی ها و مشقت ها آن را به چرخه تولید بازگرداند و در حال حاضر چرخ این کارخانه در حال چرخیدن است.
وی تزریق ۲ هزار میلیارد تومان پول به جاده پاتاوه دهدشت را در دولت سیزدهم یادآور شد و گفت در سفر رئیس جمهور شهید این پروژه پس از ۲۷ سال به بهره برداری رسید، قطعا کارهای بزرگ دولت سیزدهم در این استان به یادگار می ماند.

استاندار ادامه داد: کارهای دیگری در استان برنامه ریزی شده بود که طی یکسال انجام شود از جمله بهره برداری از پل وحدت در روستای موگرمون بخش لنده، پل جلاله در سی سخت، پل رودخانه سمه در دیشموک و پل بید انجیر در منطقه چرام و اقدامات دیگری که گره از کار مردم باز می کرد که امیدواریم با استقرار دولت بعدی این خدمات ادامه داشته باشد.
احمدزاده ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته مدیران در دولت شهید رئیسی بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها تاکید کرد و گفت: ساخت مسکن همواره مورد تاکید رئیس جمهور شهید بود که نه تنها در شهرها بلکه در روستاها کار در حال انجام است و خواستار توسعه طرح نهضت ملی مسکن با همکاری فرمانداری ها در تمام روستاهای استان هستیم.
استاندار با بیان اینکه طرح توسعه روستاها تدوین شود، عنوان کرد: باید برای جوانی که قصد ازدواج دارند و می خواهند در روستای خود ساکن باشند، مسکن احداث شود همچنین با بررسی ظرفیت مهاجرت معکوس به روستا، شهرک های کوچک در هر روستا احداث و خدمات متمرکز شود.
وی تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری جهاد کشاورزی طرح توسعه روستاها و شهر ها در همه نقاط استان را پیگیری کنند.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت