پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 تیر 1403 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 147942

بیانیه ستاد مرکزی انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد

ستاد مرکزی انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از پیروزی در انتخابات ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ بیانیه ای را صادر کرد.

صدای جنوب:

ستاد مرکزی انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از پیروزی در انتخابات ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ بیانیه ای را صادر کرد.

بیانیه به شرح زیر آمده است:

به نام خدا

بیانیه ستاد مرکزی انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد

 

وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَى لَکُمْ وَلِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُکُمْ بِهِ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

مردم فهیم استان کهگیلویه و بویر احمد خجسته باد این پیروزی

مجاهدت و کوشش های بی دریغ شما برای ایران، برای آنکه ایران خانه خوبان شود، برای آنکه ایران گوهری تابان شود را به همگان تبریک می گوئیم، حلاوت و شیرینی این پیروزی بر شما مبارک.

اکنون دکتر مسعود پزشکیان با رای قاطع ملت رئیس جمهور ایران است، رئیس جمهور همه آن کسانی که دل هایشان برای ایران و اسلام می تپد و خواهان سربلندی آن هستند تا با هدف تأمین عزت و با مصلحت و از روی حکمت با اندیشه اصلاحات در برآورده ساختن و استیفای حقوق ملت گام های اساسی بردارد.

بی شک در خلق این حماسه بزرگ اصلاح طلبان نقش اساسی داشته اند ولی آنچه مهمتر است وفاق همگانی و آشتی ملی است تا در پرتو آن و با صلح و دوستی و تنش زدایی با جهان حقوق اساسی مردم تضمین گردد، جوانان و بانوان و همه آحاد مردم از آسایش و آرامش و زندگی شایسته برخوردار شوند، در این مسیری که طی شد و سرانجام به پیروزی ملت منجر گردید لازم است اصلاحات در راس برنامه ها قرار گرفته و ضمن قدردانی از اصلاح طلبان؛ از هواداران و رای دهندگان به رقیب انتخاباتی و همه کسانی که به هر دلیلی رای نداده اند تشکر و قدردانی گردد.

امروز همه ما یکی هستیم برای ایران و چه نیکوست به حقوق مخالفان احترام گذاشته و در رفع تبیعیض و نابرابری بکوشیم، به بازسازی و شکوفایی اقتصادی و توسعه سیاسی و پایدار بیندیشیم، و انشاالله تعالی دکتر پزشکیان عزیز که اینک در مقام ریاست جمهوری قرار گرفته است از نظر و مشورت کارشناسان و متخصصین امر در حوزه های گوناگون بهره برده و ما هم به یاری او بشتابیم و دور از تنفر، نگاهی ملی به حل مسائل اجتماعی و اقتصادی داشته و از درگیری های بی حاصل سیاسی در داخل و خارج برای اعتلای کلمه حق و اسلام عزیز و ایران بزرگ اجتناب گردد.

به امید فردای بهتر، برای ایران

پیروزی بر همه شما مبارک باد

۱۶ تیرماه ۱۴۰۳

ستاد مرکزی انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت