پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 تیر 1403 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 147994

شاهص های مهم کابینه پزشکیان از نگاه سیدمحمدموحد

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور منتخب مردم با در نظر گرفتن توصیه های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، دو اصل مهم تخصص و تعهد را برای انتخاب همکاران خود در دولت چهاردهم مدنظر قرار دهد.

صدای جنوب:

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به منتخب ریاست جمهوری چهاردهم مسعود پزشکیان، گفت: از حضور آحاد شریف ملت ایران و مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ برای شرکت در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی می‌کنم.

وی با تبریک به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور چهاردهم منتخب مردم، گفت: برای ایشان که موفق به کسب رای اعتماد از ملت همیشه قهرمان ایران شده اند آرزوی توفیق مضاعف دارم.

وی خاطرنشان کرد: ملت حماسه ساز ایران اسلامی یک‌بار دیگر با حضور پرشکوه خود صحنه های بی نظیر و زیبایی خلق کردند تا ثابت کنند که جمهوری اسلامی نماد بارز مردم‌سالاری دینی در دنیا است. موحد ضمن قدردانی از همه مجریان، ناظران، دستگاه های نظارتی، نظامی، امنیتی، حضور پر شور مردم شهرستان های چهارگانه و اصحاب رسانه، افزود: اهالی رسانه زمینه حضور خیره کننده مردمان ایران زمین در این رویداد سیاسی و اجتماعی را فراهم کردند‌.

نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه بدیهی است مجلس شورای اسلامی برای پیشرفت و اعتلای کشور آماده همکاری دوجانبه با رئیس جمهور جدید می باشد، افزود: امیدوارم رئیس جمهور محترم منتخب با در نظر گرفتن توصیه های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، دو اصل مهم تخصص و تعهد را برای انتخاب همکاران خود در دولت چهاردهم مدنظر قرار دهد.

حجت‌الاسلام موحد تصریح کرد: مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و نگاه کارشناسانه و با خدمت صادقانه قدردان ملت بزرگ ایران باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت