پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 تیر 1403 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 148315

فرماندار لنده خبر داد:

تکمیل عملیات اجرایی آسفالت روستای ایدنک

فرماندار شهرستان لنده از تکمیل عملیات اجرایی آسفالت روستای ایدنک با بیش از ۳۰ هزار متر مربع آسفالت خبرداد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، جلال دانش در خصوص تکمیل عملیات اجرایی طرح هادی در برخی از روستاهای شهرستان لنده گفت: در راستای خدمات‌رسانی بهتر و تکمیل روند اجرایی طرح هادی روستاهای پرجمعیت شهرستان لنده خدمات خوبی توسط دولت سیزدهم به روستاها صورت‌گرفته است.

 

فرماندار شهرستان لنده گفت: به‌منظور تکمیل طرح هادی در روستای ایدنک از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده بیش از ۳۰ هزار متر مربع آسفالت همه خیابان‌ها و معابر این روستا به طور کامل آسفالت خواهدشد.

وی افزود: در بحث مشکلات کشاورزی روستا نیز با دغدغه‌ای که کشاورزان داشتند استخر ذخیره ۱ هزارمترمکعبی و خط انتقال آب کشاورزی در تپه مشرف بر روستا در همین دولت افتتاح شد و شاهد رفع دغدغه کشاورزان بودیم.

دانش تأکید کرد: در بحث آبرسانی به روستای ایدنک باتوجه‌به افزایش جمعیت روستا و نیاز بیشتر شهروندان به مصرف آب در یک سال گذشته شاهد ارتقای خط انتقال آب روستاها از ۳ اینچ به ۸ اینچ توسط آب و فاضلاب شهرستان بودیم که خدمتی بزرگی به مردم روستای ایدنک بوده است.

وی افزود: در خصوص خودروی حمل زباله روستا نیز باتوجه‌به جمعیت روستا این مهم قبلاً متاسفانه فروخته شده بود که با رایزنی صورت‌گرفته یک خودرو جدید حمل زباله برای روستا درخواست و هزینه آن نیز از محل اعتبارات دهیاری و بخشداری واریز شده است و در آینده نزدیک این خودرو جهت خدمات‌رسانی به شهروندان این روستا در اختیار دهیار روستا قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان لنده گفت: در بحث اینترنت روستا نیز اگر مشکلی شهروندان دارند نیز از طریق شرکت مخابرات استان و اپراتورهای همراه اول و ایرانسل نیز پیگیری خواهیم کرد.

نظرات

  1. ناشناس گفت:

    خخخخ مثل همون آسفالت جاده تراب ش که فقط مردم اذیت میکنه راه رو بست
    متاسفم براش با اینهمه دروغ که به خورد مردم میدا

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    افتتاح غیرحضوری حساب ووام بدون سود از بانک قرض الحسنه مهرایران

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت