پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اسفند 1395 ساعت 07:12:: شناسه خبر: 14889

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

باید از ظرفیت‌ زنان برای توسعه استان به خوبی استفاده کنیم

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی گفت: باید از ظرفیت‌های زنان استان در زمینه‌های مختلف از جمله مشاغل خانگی برای توسعه استان به خوبی استفاده کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد  در دیدار جمعی از زنان شاغل در ادارات الگو گرفتن زنان از زندگی حضرت فاطمه(س) در زندگیاستان با تبریک هفته زن و با برشمردن برخی از ویژگی‌های زنان بزرگ عالم گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی نه تنها برای زنان بلکه برای همه انسان‌ها است.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی با بیان اینکه زنان کهگیلویه و بویراحمد از توانمندترین زنان ایران هستند، افزود: باید از ظرفیت‌های زنان استان در زمینه‌های مختلف از جمله مشاغل خانگی برای توسعه استان به خوبی استفاده کنیم.
مدیرکل امور بانوان استانداری هم گفت: از مجموع ۲۲۵ تشکل مردم ‌نهاد استان، ۵۰ تشکل در حوزه زنان فعالیت دارند.
خانم رحمان‌پور افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مدیریت حمایت از زنان سرپرست خانوار است که با هماهنگی با رئیس ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) تا کنون برای ۱۰۰ نفر از زنان بی سرپرست تسهیلات پنج میلیون تومانی برای اشتغال‌زایی در نظر گرفته شده است.
وی برگزاری دوره‌های سبک زندگی، آموزش فرزند پروری و دوره‌های آموزشی در زمینه های مختلف از جمله مشاغل را از اقدامات امور بانوان استانداری برشمرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت