پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مهر 1403 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 150531

پیام قدردانی فتاح محمدی از مردم/تغییر حکم استانداری کهگیلویه وبویراحمد دردقیقه نود

صدای جنوب: فتاح محمدی یکی از گزینه‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد که تا مرز صدور حکم استانداری پیش رفت با انتشار پیامی ضمن قدردانی از مردم و تبریک به استاندار جدید، نوشت: کار تا مراحل نهایی پیش رفت و اینجانب با تدوین برنامه کاری جامع خود آماده خدمت در این سنگر بودم که برخی اتفاقات […]

صدای جنوب:

فتاح محمدی یکی از گزینه‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد که تا مرز صدور حکم استانداری پیش رفت با انتشار پیامی ضمن قدردانی از مردم و تبریک به استاندار جدید، نوشت: کار تا مراحل نهایی پیش رفت و اینجانب با تدوین برنامه کاری جامع خود آماده خدمت در این سنگر بودم که برخی اتفاقات و تصمیم مجموعه محترم وزارت این مسئولیت را بر دوش برادر و همکار عزیزم جناب آقای دکتر رحمانی گذاشت که همین جا ضمن تبریک به‌ایشان، اعتلاء، توسعه و سربلندی استان و به‌ویژه نیروهای توانمند مجموعه و استان در دوره مدیریت‌ ایشان را از خداوند منان خواستارم.
به گزارش صدای جنوب، در مطلع نوشته‌ام یاد و نام و خاطره شهید سید حسن نصرالله و سایر فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی در جنگ علیه صهیونیزم جهانی را گرامی می‌داریم و همچنین عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیرو‌های مسلح کشور علیه رژیم غاصب صهیونیستی را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت‌های آزاده منطقه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
اما در ادامه آنچه که سبب این نوشته گردید موضوع انتخاب و معرفی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود. همان گونه که شما مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد مطلع هستید اینجانب در فرآیند انتخاب و معرفی استاندار دولت چهاردهم در استان یکی از گزینه‌ها برای این جایگاه و منصب بودم. علاوه بر نظر لطف و حمایت بخش‌های زیادی از مردم، سوابق خدمت‌گزاری به ویژه در مجموعه وزارت کشور و استقلال از تمامی کانون‌های قدرت و ثروت دلیل نظر و لطف مجموعه وزارت کشور و کمیته‌های مربوطه بویژه معاونت محترم سیاسی این وزارتخانه بود.
کار تا مراحل نهایی پیش رفت و اینجانب با تدوین برنامه کاری جامع خود آماده خدمت در این سنگر بودم که برخی اتفاقات و تصمیم مجموعه محترم وزارت این مسئولیت را بر دوش برادر و همکار عزیزم جناب آقای دکتر رحمانی گذاشت که همین جا ضمن تبریک به‌ایشان، اعتلاء، توسعه و سربلندی استان و به‌ویژه نیروهای توانمند مجموعه و استان در دوره مدیریت‌ ایشان را از خداوند منان خواستارم.
به هر ترتیب قسمت نبود که بنده در این جایگاه به مردم شریف استانم خدمت کنم ولی خدمت مکان و زمان نمی‌شناسد و کماکان همانند همه دوره‌های گذشته و به‌ویژه سال‌های باشکوه جنگ و اسارت خود را در کنار مردم و خدمتگزار آنان می‌بینم.
لذا جا دارد به مصداق حدیث شریف «من لم‌یشکر المخلوق لم‌یشکر الخالق» در این بین از محبت و حمایت‌های همه عزیزان؛ مردم شریف استان و به‌ویژه جامعه ایثارگری و خانواده معزز شهدا به همراه همکاران وزارت کشوری‌ام و دوستان سیاسی و جریانی و ستاد‌های انتخاباتی و همچنین دوستانی که از سایر گروه‌ها و جریان‌ها نظر مثبت نسبت به بنده داشتند و البته کسانی که عالمانه و منصفانه نظر انتقادی داشته و یا مخالف بودند نیز صمیمانه قدردانی نمایم.
همچنین از علما و روحانیون ارزشمند و اصحاب رسانه استانم کمال تشکر تشکر و سپاسگزاری دارم.
برای اینجانب در مسیر خدمت به مردم و کار هیچ نقطه پایانی وجود ندارد و کماکان در کنار عزیزان و دیگر خدمتگزاران صادق، خود را مکلف به خدمت و گام برداشتن در جهت “وفاق ملی” و سربلندی ایران مقتدر می‌دانم و انشالله در این دوره حساس و مهم شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه استان باشیم.
از درگاه ایزد منان دوام و عزت و سلامت برای شما خوبان مسئلت دارم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

فتاح محمدی

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت