پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مهر 1403 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 150533

دیدار امام جمعه دهدشت بافرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه

صدای جنوب: صبح امروز حجت‌الاسلام علی وحدانی فر به مناسب عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ صبح امروز با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه دیدار کرد. وی در این دیدار با بیان اینکه به لطف خداوند بار دیگر عزت اسلام هویدا شد، گفت: جمهوری اسلامی بنای جنگ ندارد، هدف دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل […]

صدای جنوب:

صبح امروز حجت‌الاسلام علی وحدانی فر به مناسب عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ صبح امروز با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه دیدار کرد. وی در این دیدار با بیان اینکه به لطف خداوند بار دیگر عزت اسلام هویدا شد، گفت: جمهوری اسلامی بنای جنگ ندارد، هدف دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم بود.
وحدانی‌ فر با بیان اینکه بعد از فرصت‌های فراوان رژیم غاصب توجه ای نکرد، افزود: باتوجه‌به حمایت حزب‌الله دیشب اتفاقی افتاد که در تاریخ ماندگار می‌شود.
وی این اقدام سپاه را کاری بی‌نظیر عنوان کرد: رسانه‌های خودشان هم اوج افتخارآفرینی و صلابت بی‌نظیری که به وجود آمد را اذعان کردند.
حجت‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه آمریکا اگر می‌خواهد به خطر نیفتد به سگ هار قلاده بزند، گفت: سکوت جمهوری اسلامی حد و اندازه‌ای دارد، خیلی‌ها فکر می‌کردند حرف فرماندهان بلوف است دیشب اما همه فهمیدند به حرف‌ها عمل می‌شود.
وی باتوجه‌به اینکه مناطق نظامی هدف حملات موشکی سپاه بود، گفت: پایگاه‌های نظامی آن‌ها به دست فرزندان صالح خمینی ره و سربازان حاج‌قاسم نابود شد.
علی‌اصغر پوربهشت در این دیدار خاطرنشان کرد: خداوند را به جهت وجود نعمت جمهوری اسلامی و ولایت ولی‌امر مسلمین و مردم قدرشناس جهان اسلام شاکر هستیم.
وی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که به عنوان سرباز توفیق خدمت داریم، گفت: با روشنگری، جهاد تبیین و مطالبه به حق مردم به خصوص بعد از شهادت میهمان شهیدمان مردم با این اقدام زیبا آرام گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه خاطرنشان کرد: به خود می‌بالیم که مایه شادی مردم شدیم، اگر امروز سربلند، سرافراز و مایه فخر مباهات جهان تشیع و اهل‌سنت هستیم به برکت رهبری و هدایت‌های رهبری هستیم.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت