پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مهر 1403 ساعت 15:07:: شناسه خبر: 150616

دیدار فرمانده انتظامی کهگیلویه باامام جمعه دهدشت؛

حجت الاسلام وحدانی فر: اقتدار نظام اسلامی مرهون زحمات نیروی انتظامی است/صبر و اخلاق‌مداری پرسنل نیروی انتظامی شایسته تقدیر است

صدای جنوب: حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در دیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی کهگیلویه با بیان اینکه نیروی انتظامی امنیت را از فضای شهر و مرز کشور فراتر برده است، افزود: امروز در امنیت بین‌الملل نقش بسیار مهمی برای ایران اسلامی دارد. وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به رشد و بالندگی بسیار خوبی رسیده و […]

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در دیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی کهگیلویه با بیان اینکه نیروی انتظامی امنیت را از فضای شهر و مرز کشور فراتر برده است، افزود: امروز در امنیت بین‌الملل نقش بسیار مهمی برای ایران اسلامی دارد.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به رشد و بالندگی بسیار خوبی رسیده و تبدیل به یک نیروی خوش‌نام، فعال، خلاق، مقتدر و مردمی شده است. 
وحدانی‌ فر جایگاه نیروی انتظامی در جامعه را از برکات نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: اگر می‌بینید با همه تلاش‌های استکبار جهانی ما وعده صادق را با موفقیت انجام می‌دهیم نشان از همدلی همه قوای نظامی ما دارد.
وی شجاعت و اقتدار رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: در روزهایی که دشمن مستقیم تهدید کرده مقام معظم رهبری به میدان می‌آید و شجاعت علوی از خودش نشان می‌دهد.
حجت‌الاسلام وحدانی فر این شجاعت و اقتدار را ماحصل اعتقاد و باور به نیرو نظامی و انتظامی عنوان کرد و گفت: این امنیت به‌خاطر وجود و در صحنه بودن امثال شما است.
وی اقتدار نظام اسلامی را مرهون زحمات نیروی انتظامی دانست و افزود: در رده عالی و شهرستانی همدلی و همگرایی بسیار خوبی وجود دارد.
امام‌جمعه کهگیلویه با بیان اینکه جبهه مقاومت آن‌قدر شاخ‌وبرگ دارد و تنومند است که با حذف یک نفر از بین نمی‌رود، افزود: این درخت استقامت دارد. وحدانی فر نیروی انتظامی را ستون استوار امنیت در کشور خواند و بیان کرد: علت اینکه در چند سال اخیر همه هجمه دشمن طرف نیروی انتظامی بوده موفقیت این مجموعه است.
وی به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی اشاره کرد و گفت: بااین‌وجود با صبر، اخلاق‌مداری و استقامت ادامه می‌دهند که شایسته تقدیر است.
وحدانی‌ فر با تأکید بر حفظ امنیت و تلاش برای رفع ناامنی در جامعه، گفت: آنجایی که احساس ناامنی می‌شود تلاش برای رفع آن شود و ناامنی اخلاقی از مقوله‌های بسیار مهم است که باید موردتوجه قرار گیرد.
وی پلیس را پناهگاه مردم، مظهر عطوفت، محبت و تدبیر عنوان کرد و گفت: دیدن پلیس در سطح شهر و جامعه به ما احساس امنیت می‌دهد و در هر ساعت از شبانه روز سایه امنیت در سطح شهر حاکم است.
حجت‌الاسلام وحدانی فر بر حفظ اسلام و توجه به شعائر اسلامی در مجموعه تأکید کرد و گفت: به نماز اول وقت و قرائت روزانه قرآن اهمیت فراوان دهید. وی از قدرت، عزت و رحمت به‌عنوان سه مقوله زنجیره‌ای نام برد و افزود: وقتی این سه مقوله در کنار هم رعایت شود آرامش در جامعه حاکم می‌شود.
امام‌جمعه کهگیلویه خواستار برخورد قاطع با هنجارشکنان جامعه شد و گفت: هنجارشکن نباید احساس کند که می‌تواند در جامعه موفق شود، پلیس باید جلوی هنجارشکن های جامعه بایستد.
در پایان فرمانده انتظامی کهگیلویه از خدمات امام‌جمعه این شهرستان تجلیل کرد‌.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت