پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1403 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 151060

امام جمعه کهگیلویه:

مسئله ورزش باید به یک فرهنگ عمومی شود/ ورزش همگانی باید سرلوحه کار همه قرار بگیرد

صدای جنوب: حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت، اتفاقات و تحولات اخیر در کشور و جهان را یادآور شد و با اشاره به رسانه ای شدن محتوای جلسه رئیس جمهور با رهبر معظم انقلاب، گفت: پیام بین‌المللی این کار نشان می‌دهد که علی‌رغم همه فضاسازی ها علیه جمهوری اسلامی […]

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت، اتفاقات و تحولات اخیر در کشور و جهان را یادآور شد و با اشاره به رسانه ای شدن محتوای جلسه رئیس جمهور با رهبر معظم انقلاب، گفت: پیام بین‌المللی این کار نشان می‌دهد که علی‌رغم همه فضاسازی ها علیه جمهوری اسلامی و حمایت از رژیم صهیونسیتی، جمهوری اسلامی دارد با آرامش کارهای روزانه و برنامه های خود را پیش می‌برد.
امام جمعه کهگیلویه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی جزیره آرامش است، کشتی آرامی است که در این دریای متلاطم راه خودش را پیش می‌برد. وحدانی فر به پیام داخلی انتشار محتوای جلسه رئیس جمهور با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اینکه کشور در فضای جنگ قرار دارد اما ثبات اقتصادی وجود می‌دهد و اقتصاد مقاومتی در برابر تکان های خارجی قدرت ایستادگی دارد و کشور در وفاق ملی در همه سطوح با رهبری مقام معظم رهبری دارای موفقیت است‌.
وی به سخن برخی از کارشناس نماها که از ضعف در حزب الله می‌گویند اشاره کرد و به بیان چند نکته از ساختار حزب الله پرداخت و افزود: با شهادت رهبر مقاومت خلعی در کار ایجاد نشده است، حزب الله یک ساختار قوی سیاسی و امنیتی دارد.
وحدانی فر با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سید حسن نصرالله را رهبر مقاوت در منطقه نامیده، افزود: درست است که حزب الله رهبرش را از دست داده اما همچنان با قدرت پابرجاست، محوریت حزب الله با یک شخص نیست با یک جریان است. خطیب جمعه دهدشت تصریح کرد: حزب اللهی که تا دو ماه پیش در ۲۰ کیلومتری سرزمین های اشغالی موشک شلیک می‌کرد اما امروز شلیک های آن به حیفا رسیده است.‌
وی با بیان اینکه حزب الله با همه ابرقدرت های مستکبر عالم داره مقابله می‌کند، افزود: امروز اگر قرار است ضاحیه تخلیه شود حیفا هم باید تخلیه شود.
امام جمعه کهگیلویه به تهدید های دشمن علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نه شما و نه ارباب تان ۴۵ سال است که جرعت حمله نظامی به ما را نداشتید، از این ببعد هم جرعت چنین کاری را ندارید، ما آن کشوری هستیم که یک عرصه تاریخی کم نظیر داریم، بنای جمهوری اسلامی فعلا بر این است که جبهه مقاومت پاسخ شما را بدهد.
وی خاطرنشان کرد: اراده جمهوری اسلامی بر این است که آرامش در منطقه باشد و جنگی رخ ندهد اما اگر تصور نتانیاهو و بایدن بر این است که با شهادت یحیی سنوار و امثالهم ما عقب نشینی خواهیم کرد سخت در اشتباه هستند.
حجت‌الاسلام وحدانی فر افزود: این شهادت ها این قدرت را به ما می‌دهد که برای از بین بردن رژیم صهیونسیتی لحظه شماری کنیم و بدانید که پایان این جنگ از بین رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است.
وی به شهادت یحیی سنوار اشاره کرد و گفت: برای همه ما این شهادت ها سخت است اما این درخت تنومند است و رشد می‌کند، والله ما دست از جبهه مقاومت بر نخواهیم داشت و اجازه نخواهیم داد که یک بار دیگر در تاریخ بنویسند علی تنها ماند و شعار، هدف و ما همچنان هیهات من ذله است.
حدانی فر با بیان اینکه امروز جبهه‌ مقاومت علی‌رغم از دست دادن همه سردارانش همچنان مقام و پای کار است، افزود: این پرچم به دست امام زمان عج خواهد رسید و این ها در رکاب امام شان خواهند بود.
وی اذعان کرد: بار دیگر تکرار می‌کنیم، امروز صلح و مذاکره نیست، یا رژیم صهیونسیتی از منطقه خارج خواهد شد یا مانند کربلا، راهی دیگری وجود ندارد.
امام جمعه کهگیلویه به وضعیت امنیتی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در مراسمات شادی و غم وقتی شرکت می‌کنیم شاهد تیراندازی صد ها نفر هستیم، این رسم غلط اصلا قابل قبول نیست.
وی افزود: امنیت روانی، عمومی، اخلاقی و اجتماعی جامعه و جوانان در مخاطره است کی باید برخورد کند؟ متولیان امر نسبت به جمع آوری اسلحه در کهگیلویه و بویراحمد فکری کنند، در هر شهر و مراسمات مردم آسایش ندارند.

وحدانی‌ فر با بیان اینکه مطرح کردن این موضوع در جلسات خصوصی ظاهراً اثر نداشته است، افزود: کار نباید به خطبه های نماز جمعه کشیده شود، این فرهنگ نا روا از آداب و رسوم لری ما نیست.

وی به هفته تربیت بدنی در استان اشاره کرد و گفت: کار های خوبی در در یک سال گذشته در حوزه علی الخصوص در حوزه روستایی انجام گرفته است، مسئله ورزش باید به یک فرهنگ عمومی شود، ورزش همگانی باید سرلوحه کار همه قرار بگیرد

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    افتتاح غیرحضوری حساب ووام بدون سود از بانک قرض الحسنه مهرایران

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت