پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آبان 1403 ساعت 18:08:: شناسه خبر: 151177

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره کل بهزیستی بازدید کرد

استاندار از اداره کل و مراکز بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بازدید و در جریان فعالیت‌ها و خدمات این اداره به جامعه هدف قرار گرفت.

استاندار با حضور سید مسعود حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع و قلی‌پور مدیرکل حوزه بازرسی استانداری از نزدیک با کارکنان بهزیستی دیدار و گفت‌وگو و از تلاش آنان در جهت کمک و ارتقای سطح سلامت جامعه هدف قدردانی کرد. ‎

وی افزود: از بدو ورود به استان نحوه رسیدگی دستگاه‌های اجرایی به مسائل و امور مردم و رفع مشکلات بخش تولید، اقتصاد و سرمایه‌گذاری را رسالتی بزرگ دانستم که همه دستگاه‌های اجرایی بر عهده دارند و باید به آن عمل کنند.
رحمانی گفت یکی از اهداف و بازدیدهای سرزده این است که از نحوه مراجع ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل، مشکلات و پاسخگو در جهت رضایتمندی مردم آگاه شویم و در این خصوص دستگاه‌های اجرایی را ارزیابی ‌کنیم و هر جایی که لازم باشد تذکر داده شود.
وی با بیان اینکه در بازدیدی که امروز از اداره کل بهزیستی داشتیم نسبتاً همراه با رضایتمندی بود و بعضی از مسائل و مشکلات هست که نیاز به تصمیم‌گیری در سطح کلانتری دارد افزود: برخی از مسائل را می‌توان با دقت نظر و سرعت بیشتری مورد رسیدگی قرار داد که در این رابطه حوزه بازرسی استانداری پیگیر مسائل و مشکلات خواهد بود.
رحمانی در ادامه از حوزه توانبخشی، مشارکت‌های مردمی، اشتغال، امور فرهنگی، پیشگیری و امور اجتماعی بازدید کرد.
استاندار همچنین با مددجویان و مراجعان به این مراکز به صورت فردی گفت‌وگو و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
وی خدمت در بهزیستی را کاری بسیار ارزشمند و مقدس دانست و تاکید کرد: مردم باید بیشتر در جریان فعالیت های این اداره قرار بگیرند.
استاندار در این بازدید سه ساعته بر مشارکت افراد خیر با بهزیستی به منظور ارایه خدمات مطلوب‌تر به نیازمندان تاکید کرد.
رحمانی گفت: دولت چهاردهم فرصتی ایجاد کرده است تا بتوانیم رضایتمندی مردم و جاهایی که نگرانی و مشکلاتی وجود دارد را برطرف سازد و امیدواری را در دل مردم ایجاد نماید.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت