پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اردیبهشت 1396 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 16949

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه:

جشن بزرگ مبعث پیامبر اکرم(ص) در دهدشت برگزار می شود +جزئیات

جشن بزرگ مبعث پیامبر اسلام (ص)به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و با همکاری موسسه فرهنگی مهرکده معین جنوب برگزارمیگردد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جشن بزرگ مبعث پیامبر اسلام (ص)به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و با همکاری موسسه فرهنگی مهرکده معین جنوب برگزارمیگردد.

به گزارش صدای جنوب،ایرج کاظمی جو رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت : مراسم باشکوه جشن مبعث پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) سه شنبه شب پنجم اردیبهشت در میدان مرکزی شهردهدشت و با حضور مردم و مسئولان برگزار می شود.
وی ضمن تبریک فرارسیدن مبعث ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) درخصوص اهمیت این عیدبزرگ گفت : بعثت سرآغاز مبارزه با هرگونه شرک و انحراف فکری، عقیدتی، عملی و هرگونه خرافات است.

کاظمی جو در ادامه بعثت را ، رستاخیز و به پاخاستن برای نجات انسان ها از زیر یوغ اسارت های فکری، سیاسی و اجتماعی عنوان کرد وگفت بعثت همان طاغوت زدایی، شرک زدایی و زدودن هرگونه عوامل و پیشینه هایی که موجب سقوط و عقب گرد می شوند هست.

این مسوول به الگو پذیری همه از ائمه اطهار به ویژه حضرت محمد (ص) تاکید کرد و گفت :مسلمانان باید پیامبر بزرگوار اسلام(ص) را الگوی خود قرار دهند تا به سعادت وخوشبختی برسند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه اظهارداشت: از اهداف عالی بعثت انبیاء، دعوت عموم مردم به تبعیت از خداوند بوده که تبعیت از پیامبر(ص) نیز از عوامل اصلی تقرب به خداوند است .
برپایه گزارش خبرنگار صدای جنوب  ، قرائت قرآن مجید ، اجرای مولودی و برنامه های طنز به همراه اهدای هدیه از جمله برنامه‌های این جشن مذهبی می باشد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت