پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 تیر 1396 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 19463

امام جمعه شهر دیشموک:

به اختلافات داخلی دامن نزنیم

امام جمعه دیشموک گفت:بعضی‌ها از مسئله آتش به اختیار سوء استفاده کردند، که رهبر معظم انقلاب در روز عید فطر آن را به کار فرهنگی خودجوش و تمیز، که برای همه مردم عمومیت دارد تعبیر فرمودند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه درشهردیشموک باحضور مردم مومن وانقلابی این شهر برگزار شد.

امام جمعه شهر دیشموک در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: بعضی‌ها از مساله آتش به اختیار سوء استفاده کردند، که رهبر معظم انقلاب در روز عید فطر آن را به کار فرهنگی تعبیر فرمودند.

به گزارش صدای جنوب از دیشموک، حجت الاسلام راوند با اشاره به انواع فساد و راه های مبارزه با آن، اظهار داشت: انواع فسادها از جمله فساد اخلاقی مانند دروغ و تهمت و فساد مالی مانند رشوه و ربا و فساد اجتماعی مانند بی‌حجابی و بدحجابی است.

وی افزود: عدم تبعیت از پیامبر و اهل بیت مصداق واقعی فساد است؛ به وسیله تمسک به پیامبر، امیرالمؤمنین و اهل بیت جلوی فساد گرفته می‌شود.

وی با اشاره به آتش به اختیار، افزود: بعضی‌ها از مسئله آتش به اختیار سوء استفاده کردند، که رهبر معظم انقلاب در روز عید فطر آن را به کار فرهنگی خودجوش و تمیز، که برای همه مردم عمومیت دارد تعبیر فرمودند.

حجه الاسلام راوند با بیان اینکه بعضی‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دولت‌مردان تفنگ‌دار خطاب کردند، گفت: شاهد بودیم که دشمنان غربی سعی در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی را دارد، با این وضعیت وظیفه ما این است؛ که وحدت خود را حفظ نموده و به اختلافات دامن نزنیم.

وی بیان داشت: خطر اختلافات داخلی بیشتر از جنگ با قدرت‌های خارجی است.

خبرنگار:رحیمی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت