پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 تیر 1396 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 19771

در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کهگیلویه مطرح شد

غنی سازی اوقات فراغت جوانان بستر شکوفایی جامعه را فراهم می کند

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کهگیلویه بامشارکت تمامی اعضای این ستاد صبح امروز برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کهگیلویه به ریاست علی پوزش فرماندار و با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان و متولیان امور فرهنگی با هدف غنی سازی برنامه های اوقات فراغت در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، در این جلسه پس از ارایه گزارش دستگاه های متولی پیرامون برنامه های خود درقبال اوقات فراغت جوانان ،فرماندار کهگیلویه  با اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه، توجه به ورزش را یکی از راهکارهای مقابله با این آسیب ها دانست و افزود: یکی از کارهایی که همه دستگاههای فرهنگی و متولیان ورزش باید انجام دهند این است که از حداقل امکانات برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان استفاده کنند.

علی پوزش تدوین برنامه های مناسب و جامع برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان از مهمترین شیوه های مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: ارزش گذاری و برنامه ریزی برای پرکردن ساعات فراغت جوانان و نوجوانان جامعه ضروری است .

پوزش با بیان اینکه نسبت به گذشته جوانان اوقات فراغت بیشتری دارند تاکید کرد که متولیان امور فرهنگی و تشکل های غیر دولتی باید برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان تلاش مضاعف داشته باشند.

وی ایام تابستان و کلاس های طرح  غنی سازی اوقات فراغت را بهترین فرصت برای آموزش جوانان در حوزه های مهارتی ، فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: غنی سازی اوقات فراغت بستر شکوفایی جامعه را فراهم می کند و از اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده دولت در شهرستان کهگیلویه با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری نسبت به مقوله فرهنگ در جامعه ، اظهار داشت: باید تلاش کرد تا اولویت برنامه ریزی ها غنی سازی اوقات فراغت جوانان با رویکرد تحقق شعار امسال و رفع دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ و اقتصاد باشد.

فرماندار کهگیلویه خواستار جلوگیری از موازی کاری و تلاش در جهت اجرایی مطلوبتر برنامه ها شد و افزود: همه دستگاه های اجرایی و متولیان امور فرهنگی و فعالان اجتماعی باید با همکاری در کنار هم برنامه های خود را در جهت رشد فکری جوانان این مرزو بوم اجرا کنند.


رضا نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه نیز اوقات فراغت را موضوع مهم در ساماندهی جوانان عنوان کرد و گفت: در همین راستا اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاس های ورزشی در رشته های مختلف برگزار می کند.
وی گفت :برای انجام بهتر برنامه ها و تحقق اهداف نیازاست که دستگاه های مختلف با اداره ورزش وجوانان همکاری نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت