پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1396 ساعت 06:04:: شناسه خبر: 19928

واکنش جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد به خبر یکی ازرسانه ها در زمینه استخدام غیرقانونی

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در پی انتشار خبری مبنی بر استخدام غیرقانونی در اداره جهادکشاورزی چرام در یکی ازپایگاه های خبری واکنش نشان داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در پی انتشار خبری مبنی بر استخدام غیرقانونی در اداره جهادکشاورزی چرام در یکی ازپایگاه های خبری  واکنش نشان داد.

در جوابیه صادرشده  آمده است:

مدیر محترم سایت محلی،احتراما با توجه به درج خبری غیرواقعی بدون تحقیق و بدون کسب اطلاعات صحیح با عنوان (استخدام نورچشمی‌ها) در جهاد کشاورزی چرام، خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، توضیحات ذیل را در آن رسانه به منظور تنویر افکار عمومی منتشر کنید.

بسمه تعالی
اگرچه سیاست رسانه‌ای سازمان جهاد کشاورزی و مدیر ارشد این استان، حمایت از رسانه‌ها و استقبال از نقدهای سازنده است ولی در پاسخ به اظهارات ناروا و خلاف واقع پایگاه خبری فلان به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چرام بدین وسیله به اطلاع می رساند که سازمان جهاد کشاورزی استان در سال ۱۳۹۳ در جهت پیگیری امور حقوقی ( پرونده های له و علیه مدیریت های استان ) اقدام به انتشار آگهی جهت آزمون ، در قالب جذب نیروهای شرکتی و قرار داد کار حجمی به مدت معین برای انجام خدمات و مشاوره حقوقی درسطح استان کرد.

این درحالی است که نیروی پذیرفته شده در این مدیریت متولد ومحل سکونت وی شهرستان یاسوج بود و بعد از گذشت چند ماه از فعالیت خود در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چرام به دلیل کمبود مزایای شغلی وعدم پرداخت به موقع حقوق وبیمه و عدم تناسب با امرارمعاش خود از قرارداد انصراف داده و شرکت طرف قرارداد برای نیروی جایگزین وی از افراد و اشخاص واجد شرایط که در آزمون فوق الذکر به صورت رزرو و باتوجه به کسب نمره بالا نسبت به سایرین دراولویت بودند، اقدام به انعقاد قرارداد جهت انجام خدمات مشاوره ای با شخص دیگری کرد.

وی نیز (فرد جدید) تا به حال حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده و اقدام به طرح شکایت و اقامه دعوا علیه شرکت طرف قرارداد دراداره کار و امور اجتماعی شهرستان کهگیلویه نموده است و از آنجایی که نامبرده در سال ۱۳۹۲ در آزمون استخدامی دیگری شرکت کرده بود.

درسال گذشته باتوجه به حصول نتیجه آن آزمون و قبولی ایشان در آزمون فوق الذکر و خاتمه قرارداد ایشان با شرکت طرف قرارداد باسازمان جهاد کشاورزی استان از تمدید قرارداد امتناع کرده و در پی قبولی وی در سازمان مربوطه مشغول به انجام وظیفه شدند و متعاقب منقضی شدن قرارداد و بلامتصدی ماندن امور حقوقی این مدیریت فرد دیگری به روال افراد سابق جایگزین وی شد.

لازم به ذکر است نه تنها افرادی که تا به حال در سمت کارشناس امور حقوقی جهاد کشاورزی شهرستان چرام بلکه تمامی کارشناسان حقوقی سازمان در سایر استان ها و شهرستانهای تابعه هیچگونه رابطه استخدامی با سازمان جهاد کشاورزی تا به امروز نداشته و افراد مشغول به این سمت براساس مطالب پیش گفته تنها با شرکت های طرف قرارداد باسازمان قراردادانجام کار معین منعقد کرده و سازمان نیز هیچگونه تعهدی مبنی بر استخدام افراد نامبرده ندارد.

امید است رسانه ها درچارچوب وظایف ورسالت واقعی خویش گام بردارند ومطالب خلاف واقع را منتشر نکنند.

((روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد))

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت