پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 تیر 1396 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 20057

سخنان صریح رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در یاسوج:

مردم باید به دولت تکیه کنند/کسی حق ندارد دولت را زیر سوال ببرد

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دولت را رکن مقتدر نظام خواند و افزود: مردم باید به دولت تکیه کنند ، زیرا دولت قدرتمند و با اقتدار باعث افتخار و عزت کشور است.

پایگاه خبری صدای جنوب :

همایش ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و برخی از مسئولان استانی برگزار شد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این نشست از فعالیت ۹۰۰ امام جمعه در ۹۰۰ شهر کشور با ۴۲ هزار نیروی ستادی نماز جمعه سراسر کشور خبر داد .

آیت الله سید رضا تقوی تبیین مواضع نظام، ایجاد آرامش در جامعه و تقویت خودباوری و امید در جامعه را از رسالتهای برجسته ائمه جمعه برشمرد.
رییس شوری سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: باید فضایی افکار عمومی در جامعه چنان مهیا باشد تا مدیران بتوانند خدمت رسانی کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کررد و افزود: اقتصاد مقاومتی نسخه حل مشکلات اقتصادی و تقویت تولیدات داخلی و حمایت از اقتصاد بومی است.
تقوی خاطرنشان کرد: ما از دولت حمایت می کنیم و این جزو مواضع ما هست و کسی حق ندارد دولت را زیر سوال ببرد.
وی افزود: البته نقد منصفانه و بیان برخی مشکلات از وظایف ائمه جمعه است.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دولت را رکن مقتدر نظام خواند و افزود: مردم باید به دولت تکیه کنند ، زیرا دولت قدرتمند و با اقتدار باعث افتخار و عزت کشور است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت