پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مرداد 1396 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 20354

واکنش فرماندار بویراحمد به یک خبر

آنچه در فضای مجازی منتشر شده دروغی بیش نیست

فرماندار بویراحمد گفت :تا کنون هیچگونه نشستی با رسانه ها در هیچ رستوران و یا جای دیگری در یاسوج در این خصوص نداشته ام و جای بسی تاسف است که بخاطر تغییر مشاور رسانه ایم این مطالب در فضای مجازی منتشر شده است .

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار بویراحمد تاکید کرد که هیچ نشستی با رسانه های منتسب به حوزه بویراحمد مبنی بر نقد مدبران گرمسیری و در راس آنها نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نداشته و آنچه در فضای مجازی منتشر شده است دروغی بیش نیست .

«محمدکاظم نظری»در پاسخ به این سوال که گفته می شود شما تعدادی از رسانه های منتسب به حوزه بویراحمد را در رستوران کسری یاسوج گردآورده و گفته اید بر علیه مدیران گرمسیری و در راس آنها “غلامرضا تاج گردون” مطالب انتقادی و تخریبی منتشر کنید و من از شما حمایت می کنم ، اظهار داشت : اینکه من بعنوان فرماندار از مردم منطقه ام دفاع کنم شکی نیست و آن را وظیفه خود می دانم ، اما اینکه تعدادی از خبرنگاران بویراحمدی را در یاسوج گرد آورده و به آنها خط داده باشم را قاطعانه تکذیب می کنم .

وی بیان اینکه تا کنون هیچگونه نشستی با رسانه ها در هیچ رستوران و یا جای دیگری در یاسوج در این خصوص نداشته ام افزود : جای بسی تاسف است که بخاطر تغییر مشاور رسانه ایم این مطالب در فضای مجازی منتشر شده است .

نظری تصریح کرد : آنچه در فضای مجازی منتشر شده از روی غرض ورزی و در جهت انشقاق در جریان اصلاحطلبی است ، همان جریانی که من بیشترین هزینه ها را در آن داده و همواره با اقتدار از تفکر خود دفاع کرده و می کنم .

فرماندار بویراحمد گفت : مسئول روابط عمومی من از فرزندان گرمسیری بوده و مشاور رسانه ای من نیز از همین حوزه بود که متاسفانه گاها ۶ ماهی یک بار نیز من مشاور رسانه ای خود را نمی دیدم .

وی افزود : بارها از مشاور رسانه ای خود خواستم که تعامل خود را با رسانه ها بیشتر کند اما متاسفانه وی وقت کافی برای انجام امور رسانه ای فرمانداری نداشت .

این مسئول از انتصاب مشاور جدید رسانه ای خود از حوزه سردسیر خبر داد و خاطرنشان کرد : تاکید می کنم که مشاور رسانه ای من بر اساس مسائل منطقه ای تغییر نکرده است .

نظری افزود : معتقدم با توجه به گرفتاری های مشاور رسانه ای خود نیاز است فرد فعال دیگری در این حوزه جایگزین مشاور قبلی شود .

فرماندار بویراحمد گفت : یقین بدانید هیچ نشستی با رسانه ها در شهر یاسوج در خصوص نقد یا تخریب مدیران گرمسیری و در راس آنها غلامرضا تاج گردون نماینده محترم مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نداشته ام و هرآنچه در فضای مجازی منتشر شده است به دلیل تغییر مشاور رسانه ای من بوده است ./خبردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت