پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 مرداد 1396 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 21198

فرماندار بویراحمد:

مدیران کهگیلویه وبویراحمد به جای راه حل رفع مشکلات دنبال قانون عدم اجرای طرح ها هستند

سید محمدکاظم نظری گفت: در فضای مجازی باب شده که صبح تا شب مسائل منفی بیان شود و در جلسات استان هم این عادت غلط مرسوم شده که با طرح‌‌ها مخالفت شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید محمدکاظم نظری در نشست ظهر امروز کارگروه گردشگری در واکنش به مخالفت برخی اعضای این کارگروه با احداث بازارچه دائمی صنایع دستی گفت: در فضای مجازی باب شده که صبح تا شب مسائل منفی بیان شود و در جلسات استان هم این عادت غلط مرسوم شده که با طرح‌‌ها مخالفت شود.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه بهتر است با این نوع تصمیم‌گیری‌ها و طرز تفکرات فکر اساسی برای دستگاه‌های اجرایی شود، اظهار کرد: مدیران ما به جای اینکه به دنبال راهی برای حل مشکلات باشند دنبال قانونی هستند که جلوی اجرای این طرح‌ها را بگیرد.

وی با بیان اینکه احداث بازارچه دائمی صنایع دستی از نیازهای اساسی شهر یاسوج و شهرستان بویراحمد است، گفت: هدف از راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی حمایت از تولیدکنندگان این حوزه و زنان خانه‌داری است که از طریق این دست بافت‌ها و تولید گلیم و سایر محصولات صنایع دستی امرار و معاش می‌کند.

این مسؤول در پایان بر لزوم راه‌اندازی فضاهای موجود در پارک آبشار در سایر مکان‌های گردشگری تأکید و خاطرنشان کرد: علت تمرکز گردشگران در این مکان گردشگری این است که فضاهایی که در این مکان تعریف شده در سایر نقاط وجود ندارد که باید این فضاها برای دیگر نقاط هم دیده شود.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت