پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 شهریور 1396 ساعت 06:06:: شناسه خبر: 21428

برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه سالروز فاجعه منا تشریح شد

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیادشهیدوامورایثارگران پرداختن به موضوع فاجعه منا توسط ائمه محترم جمعه و همچنین سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز در روز جمعه ۱۰ شهریور با محوریت فاجعه منا را از برنامه‌های سالروز بزرگداشت فاجعه منا اعلام کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه سالروز فاجعه منا تشریح شد
مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری دومین کنگره ملی لاله های سپید و دومین کنگره ملی شعر منا و حرم، اجرای دعای عرفه در گلزارهای شهدای سراسر کشور، رونمایی از «یادمان شهدای منا » و «فرهنگ اعلام شهدای منا» را از برنامه های بنیاد در آستانه سالروز فاجعه منا اعلام کرد.
اسکندر یارنسب با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی بزرگداشت شهدای منا در سال ۱۳۹۵ توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: این کنگره در محضر رهبر معظم انقلاب و با حضور خانواده‌های شهدای منا برگزار شد که حضرت آیت الله خامنه‌ای در این مراسم فرمودند: «فاجعه منا نباید فراموش شود.» به همین منظور در سال جاری نیز بنیاد در سالروز فاجعه منا از تاریخ ۹ الی ۱۱ شهریور ماه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.
یارنسب با اعلام برگزاری دومین کنگره ملی لاله‌های سپید به مناسبت بزرگداشت شهدای منا در تاریخ ۱۱ شهریورماه خاطرنشان کرد: این کنگره در تهران و با حضور شخصیت‌های کشوری و لشگری برگزار می‌شود و در این مراسم از دو اثر هنری جدید با موضوع منا رونمایی خواهد شد و تعدادی از خانواده شهدای فاجعه منا نیز مورد تجلیل و قدردانی قرار می‌گیرند و از کتاب «فرهنگ اعلام شهدای منا» نیز که در برگیرنده اطلاعات و زندگینامه شهدای منا است رونمایی می‌شود.
وی برگزاری دعای عرفه در گلزارهای شهدای سراسر کشور و رونمایی از یادمان شهدای منا را از برنامه‌های ۹ شهریورماه روز عرفه عنوان کرد و گفت: در تهران پس از برگزاری دعای عرفه در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)، یادمان و اثر فاخر هنری با موضوع شهدای منا در ارتفاع ۹ متر مربع در قطعه بین‌المللی بهشت زهرا(س) رونمایی خواهد شد.
مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد پرداختن به موضوع فاجعه منا توسط ائمه محترم جمعه و همچنین سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز در روز جمعه ۱۰ شهریور با محوریت فاجعه منا را از دیگر برنامه‌های سالروز بزرگداشت فاجعه منا اعلام کرد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده در استان‌ها، سخنران‌های قبل از خطبه‌ها نیز از بازماندگان فاجعه منا و مسئولین بنیاد خواهند بود.
یارنسب از برگزاری دومین کنگره ملی شعر منا و حرم در سالروز فاجعه منا خبر داد و اظهار داشت: این مراسم در تهران و با حضور برخی شاعران از سراسر کشور برگزار می‌شود و شاعران برگزیده اشعار منتخب خود را با محوریت منا قرائت خواهند کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت