پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 شهریور 1396 ساعت 04:06:: شناسه خبر: 21609

مدیرعامل شرکت غله وبازرگانی منطقه 3 کشور:

افزایش ۸۵ درصدی خرید دانه های روغنی و صرفه جویی ۷ میلیارد ریالی در خرید گندم

مدیرعامل شرکت غله وبازرگانی منطقه ۳ کشور با اشاره به خرید دانه های روغنی گفت: این شرکت بیش از ۲۴۸۴۶تن دانه های روغنی بصورت مستقیم وبدون استفاده از مباشر که نسبت به سال قبل بیش از ۸۵ درصد افزایش بهمراه داشته است خریداری کرده است .

مدیرعامل شرکت غله منطقه ۳ کشور گفت: این شرکت در خرید امسال ۷ میلیارد صرفه جویی در خرید گندم و افزایش ۸۵ درصدی در خرید دانه های روغنی داشته است .

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت غله منطقه ۳ کشور؛ لطیف رستاد با اشاره به خرید گندم از نیمه دوم فروردین ماه تاکنون در استان فارس اظهار داشت: درخرید گندم  سال ۹۶، این شرکت با تجهیزامکانات و به کارگیری نیروی انسانی و استفاده از تجارب سالهای قبل و اعمال نظارتهای ابلاغی در جهت کاهش هزینه دولت تاکنون ۹۰۰هزارتن گندم از کشاورزان خریداری نموده است  که با وجود عدم اختصاص کمک کرایه ۱۵۰ریالی به کشاوزان همانند سال قبل ،  با خرید ۴۳۰۷۴۰ تن خرید مستقیم در مراکز ملکی بالغ بر ۴۳۰۰۰ تن از خرید مستقیم سال ۹۵و نسبت به سال ۹۴ مقدار ۱۳۹۰۰۰ تن بیشتر خریداری  گندم صورت گرفته است .
وی  با اشاره به صرفه جویی صورت گرفته در خرید گندم امسال گفت : در سال جاری به ازای ۴۳۰۷۴۰تن از قرار هرتن ۱۵۰۰۰۰ ریال معادل ۶۴۶۱۱ میلیون ریال در پرداخت کرایه و ۱۰۷۵۰ میلیون ریال صرف جویی هزینه مباشر  در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل جمعا مبلغ ۷۵۳۶۱ میلیون ریال صرفه جویی در کارنامه این شرکت ثبت گردید.
مدیرعامل شرکت غله وبازرگانی منطقه ۳ کشور با اشاره به خرید دانه های روغنی نیز  گفت: این شرکت بیش از ۲۴۸۴۶تن دانه های روغنی بصورت مستقیم وبدون استفاده از مباشر که نسبت به سال قبل بیش از ۸۵ درصد افزایش بهمراه داشته است خریداری کرده است .
رستاد در پایان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و دقت و نظارت های اعمال شده این شرکت موفق شد در سال اقتصاد مقاومتی و مطابق با منویات مقام معظم رهبری در امر خرید هزینه ای بالغ بر ۶۲۱۱۵۰۰ میلیونی ریالی صرفه جویی کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت