پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1396 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 21727

ازسوی رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه

ویژه برنامه های همایش «افلاطون کناربخاری» بزرگداشت زنده‌یاد «حسین پناهی» تشریح شد

برنامه زمان بندی همایش «افلاطون کناربخاری» بزرگداشت زنده یاد حسین پناهی اعلام شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه زمان بندی  همایش «افلاطون کنار بخاری» را که  به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره زنده‌یاد «حسین پناهی» در روزهای نوزدهم و بیستم شهریور ماه برگزار خواهد شد اعلام نمود.

سید ایرج کاظمی جو در گفت وگو باخبرنگاران گفت: در این همایش که با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مردم و مسئولان در فرهنگسرای ارشاد دهدشت و محل آرامگاه آن مرحوم برگزار می‌شود برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است.

کاظمی‌جو، افزود: روز نوزدهم شهریور ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۷ تا ۱۹ عصر ورک‌شاپ مطبوعات در نگارخانه مجتمع فرهنگی، هنری واقع در کوی آزادگان برگزار می‌شودوخبرنگاران هرچهارشهرستان کهگیلویه،لنده,چرام وبهمئی می توانند در آن شرکت کنند.

وی، از اکران فیلم سینمایی«سایه خیال» در روز نخست همایش ساعت ۱۹ در سینما دهناد خبر داد و گفت: این فیلم با بازی حسین پناهی محصول سال ۱۳۶۹ به کارگردانی حسین دلبر است.

کاظمی‌جو، خاطرنشان کرد: اپرای تک نفره الکترا با نگاهی به شاهکار تراژدی سوفوکل به روایت و اجرای اکبر آیین ساعت ۲۱ در سالن اجتماعات شهید آوینی واقع در پارک شهید دستغیب از دیگر برنامه‌های نخستین روز همایش افلاطون کنار بخاری است.

وی، آغاز دومین روز همایش در بیستم شهریور را با اجرای گفتگویی پیرامون حسین پناهی دانست و گفت: این برنامه ساعت ۱۰ در فرهنگسرای ارشاد اجرا می‌شود.

کاظمی‌جو، گفت: همایش بزرگداشت نیز روز بیستم شهریور ساعت ۲۰ بر مزار حسین پناهی واقع در آرامستان سوق برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت