پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 شهریور 1396 ساعت 21:06:: شناسه خبر: 22251

با حضور مسئولان:

آیین رونمایی از کتاب«بهایی برای مقاومت»در یاسوج برگزار می شود+جزئیات

نویسنده کتاب «بهایی برای مقاومت»ازرونمایی این اثر درروزدوشنبه خبرداد و گفت:همه مشکلات جامع ما ریشه در فرهنگ هایی است که یا برداشت اشتباهی از آن شده و یا توسط رسانه های بیگانه ارزشهای جامعه ما را به بیراهه کشیده اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

باحضور مسیولان، آیین رونمایی از کتاب «بهایی برای مقاومت»برگزار می شود.
به گزارش صدای جنوب،این مراسم روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح دریاسوج برگزار خواهد شد
موضوع کتاب، داستانی تحلیلی- سیاسی از شرایط کنونی مردم عراق و نقش تعصبات قومی در نا امنی های این کشور وهمچنین شجاعت و نبوغ نیروهای برون مرزی جمهوری اسلامی ایران را روایت می کند.
منوچهرنیاکان اصل نویسنده این کتاب که ازجوانان دهدشتی و دارای مدرک مکانیک (مهندسی تکنولوژی پیشرفته در صنعت خودرو)است هدف خودازنوشتن کتاب را ایجاد بسترهایی برای رشد و پیشرفت کسانی که در زمینه های فرهنگی قدم بر میدارند بیان کرد و گفت: همه مشکلات جامع ما ریشه در فرهنگ هایی است که یا برداشت اشتباهی از آن شده و یا توسط رسانه های بیگانه ارزشهای جامعه ما را به بیراهه کشیده اند.

وی از دکتر امیری استاد هنرمند و مشاور خود تقدیر نمود و افزود:از جوانان عزیز هم استانی که بصورت خود جوش حمایت کردند سپاسگزارم زیرا این حمایت ها برای من ارزشی فراتر از جنبه های مادی داشت و تبلیغاتی که انجام دادند برایم تسکین دهنده تمام خستگی و سختی هایی بود که در این راه متحمل شدم.

نیاکان در پایان اظهارداشت:از اداره فرهنگ وارشاداسلامی استان و شهرستان به ویژه اقایان دکتر دهبانی و دکتر کاظمی قدردانی می کنم.
وی همچنین از علی پور  مدیرکل امور عشایر استان ، خردمند معاونت فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین آقای دمساز بخاطر راهنمایی و حمایت بی دریغ شان  تقدیر نمود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت