پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 مهر 1396 ساعت 15:07:: شناسه خبر: 24346

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه وبویراحمد:

دومین مرحله جشن عاطفه ها از فردا(چهارشنبه)آغاز می شود

فردا دومین مرحله از جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:در حال حاضر ۲ هزار مدرسه استان فعالند که با انتخاب آموزش و پرورش در ۵۰۰ مدرسه آن پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های دانش آموزی مستقر می‌شود.

به گزارش صدای جنوب،فرید محبی افزود: این جشن با همکاری آموزش و پرورش، انجمن اولیاء و مربیان، سازمان دانش آموزی و صداوسیمای استان در مدارس برگزار می‌شود.
وی ادامه داد:علاوه بر این پایگاه‌ها، ۶۵ هزار پاکت جمع آوری کمک‌های مردمی با عنوان احسان دانش آموزی در بین مدیران و دست اندرکاران مدارس و اولیاء دانش اموزان توزیع می‌شود.
محبی اضافه کرد:با تعامل صورت گرفته با آموزش و پرورش و مدیران مدارس کمک‌های جمع آوری شده به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش و غیر تحت این نهاد همان مدارس اختصاص یافته و توزیع می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از اختصاص ۹۲۰ میلیون تومان دیگر به دانش آموزان نیازمند خبر داد و اضافه کرد: این اعتبار برای خرید پوشاک، رفت و آمد، تقویت بنیه تحصیلی و کمک به استعداد‌های درخشان تحت پوشش این نهاد اختصاص یافته است.
وی گفت: در مرحله اول جشن عاطفه‌های امسال ۱ میلیارد و صد میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در استان جذب شد که صد میلیون تومان آن نقدی و بقیه به صورت کالا و خدمات جمع آوری شده است.
فرید محبی ادامه داد: تمامی کمک‌های نقدی و غیرنقدی مرحله اول بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش و غیرتحت پوشش این نهاد با اولویت مناطق محروم استان توزیع شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت