پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 آبان 1396 ساعت 15:08:: شناسه خبر: 26122

در نشست شورای اداری با حضور استاندار مطرح شد/

فرماندار بهمیی:۹۵ درصد اراضی شهرستان در تملک راه و شهرسازی است/ایجاد پالایشگاه سبب اشتغال جوانان می شود

فرماندار بهمئی گفت: بسیاری از مناطق این شهرستان از داشتن امکانات اولیه شامل جاده، آب، برق، آنت دهی تلفن و پوشش شبکه تلویزیون محروم هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همراه  هاشمی پور نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران کل استانی از شهرستان بهمئی بازدید نمود.
علی محمد احمدی و هیئت همراه پس از غباروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای این شهرستان، از پروژه آبرسانی از سد کوثر به بهمئی، فاز نخست جاده ارتباطی لیکک به جایزان و بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر لیکک دیدن کرد.
در ادامه این دیدار، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان به بررسی مشکلات محدودیت ها و همچنین پتانسیل ها و فرصت های شهرستان بهمئی پرداخت.

فرماندار بهمئی اظهار داشت: در حالی چندین سال از شهرستان شدن بهمئی می‌گذرد ولی بسیاری از ادارات هنوز در این شهرستان مستقر نشده است.

حکمت الله سنایی با بیان اینکه بیش از ۱۱ اداره و بانک هنوز در بهمئی مستقر نشده‌اند، عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی این شهرستان در حوزه زیرساخت‌ها از جمله مشکلات ارتباطی، اب، برق بوده و پوشش شبکه‌ای سیما و آنتن دهی تلفن و اینرنت مشکل دارد.

سنایی بیان کرد: کمبود نیرو در بسیاری از ادارات کاملا مشهود بوده و حدود ۳۴۷ نیرو در چارت اداری شهرستان نیاز است که امیدواریم مسئولان و متولیان امر در این زمینه نگاه ویژه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی نرخ بیکاری در این شهرستان را ۱۷٫۸ درصد برشمرد و گفت: مهمترین مشکل کنونی این شهرستان همچون سایر مناطق بیکاری بوده که باید فرهنگ کار باید اصلاح شود.

سنایی بیان کرد: این شهرستان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری دارد و انتظار می‌رود با جذب اعتبارات از حوزه میراث فرهنگی زمینه توسعه شهرستان در این حوزه ایجاد شود.

فرماندار بهمئی گفت: ۸۰ حلقه چاه نفت در این شهرستان وجود دارد و این مسئله می تواند زمینه اشتغال زایی جوانان شهرستان با ایجاد پالایشگاه فراهم کند.

وی گفت: حدود ۹۵ درصد اراضی این شهرستان به تملک راه و شهرسازی است و مردم حتی اجازه ساخت یک متر زمین را ندارند که انتظار می رود راه چاره‌ای برای حل این مشکل مردم بهمئی اندیشیده شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت