پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 بهمن 1396 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 30391

فرمانده انتظامی شهرستان بويراحمد خبرداد:

دستگیری باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در یاسوج

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در پوشش خانوادگی خبر داد و گفت : بیش از ۱۳ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت:ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ حین کنترل خودرو های عبوری در محور شیراز به یاسوج به یکدستگاه خودرو با سه سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

به گزارش صدای جنوب ،سرهنگ «علی کرم بازیان» اظهار داشت: این عوامل با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی خود در بررسی از این خودرو موفق به کشف مقدار ۱۳ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در این خودرو جاسازی شده بود.

وی ادامه داد: در این رابطه راننده خودرو در پوشش خانوادگی به همراه همسر و فرزند یک ساله اش اقدام به جابجایی این محموله مواد مخدر کرده بود که در همین راستا پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شد.

بازیان در پایان خاطر نشان کرد : همشهریان عزیز در صورت مشاهده و برخورد با خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف، قانون گریز و قانون شکن، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت