پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 بهمن 1396 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 30570

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

بیش از ۱۰۰ نقطه حادثه خیز در سطح استان شناسایی شده است

معاون عمرانی استاندار روز چهارشنبه در حاشیه بازدید رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل کشور از طرح های راهسازی استان کهگیلویه وبویرحمد اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۰۰ نقطه حادثه خیز نیز در سطح استان شناسایی شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال برای اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز در سطح جاده های این استان نیاز است.

به گزارش صدای جنوب؛عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار روز چهارشنبه در حاشیه بازدید رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل کشور از طرح های راهسازی استان کهگیلویه وبویرحمد اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۰۰ نقطه حادثه خیز نیز در سطح استان شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین بیش از ۵۰ نقطه سخت گذر و برف گیر در مناطق مختلف این استان وجود دارد که اصلاح و رفع این نقاط نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری برای تامین اعتبار مورد نیاز آنهاست.
فیلی یادآور شد: این تعداد نقاط حادثه خیز علاوه بر مشکلات و وضعیت خاص در برخی جاده های این استان از جمله پل های فرسوده و قدیمی و همچنین تونل های فاقد تهویه مناسب و روشنایی در برخی محورهاست.
فیلی با اشاره به سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی به استان و بازدید و بررسی نقاط حادثه خیز گفت: قول های مساعدی از سوی داود کشاورزیان برای ترمیم و اصلاح نقاط حادثه خیز از جمله رفع مشکلات تونل های جاده یاسوج – بابامیدان داده شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات ۲ تونل جاده یاسوج- بابامیدان نیاز است که با توجه به بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی اعتبار لازم در بودجه سال آینده در این راستا پیش بینی خواهد شد.

کهگیلویه و بویراحمد حدود ۶ هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۵۰۵ کیلومتر راه اصلی، یک هزار و ۲۳۸ کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت