پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 خرداد 1395 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 3303

شهردارچرام:

میدان عصرعاشورا در شهرچرام احداث می شود

میدان عصرعاشورا باتلاش شهرداری چرام درجلوی فرمانداری احداث می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

شهردار چرام گفت: شهرداری چرام نسبت به احداث و ساخت میدان عاشورا روبروی فرمانداری از خرداد ماه سال جاری اقدام کرده است.

به گزارش صدای جنوب به نقل ازخبرنگارفارس درچرام، رحمت‌الله تیموری‌فر امروز از احداث میدان عصر عاشورا در این شهر خبر داد و اظهار کرد: شهرداری چرام نسبت به احداث و ساخت میدان عاشورا روبروی فرمانداری از خرداد ماه سال جاری اقدام کرده است.

شهردار چرام، مدت اجرای این پروژه را دو ماه ذکر کرد و عنوان داشت: این پروژه تا پایان مرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اعتبار پیش‌بینی شده جهت احداث پروژه میدان عصر عاشورا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است به مصالح مورد نیاز این میدان اشاره داشت و گفت: تندیس فایبر گلاس (تندیس عصر عاشورا از آثار استاد فرشچیان) که جایگاه آن با سنگ مالن، ماسه، سیمان، جدول بتنی، میلگرد و فواره از جمله مصالح به کار برده شده در احداث این میدان است.

این مسئول با اشاره به این مطلب که قطر میدان ۲۰ متر و معبر سواره رو ۱۶ متر است، خاطرنشان کرد: شهرداری چرام در نظر دارد تا در نظرخواهی و فراخوان عمومی از مردم نسبت به انتخاب نام میدان اقدام و اطلاع رسانی کند.

تیموری‌فر در بخش بعدی از سخنان خود به پیشرفت فیزیکی پروژه کمربندی ضلع غربی چرام نیز اشاره داشت و تصریح کرد: کمربند ضلع غربی شهر چرام که از بلوار شهید دستغیب شروع و تا خروجی از چرام به سمت دهدشت ادامه دارد به طول ۱۷۵۰ متر است.

وی با بیان اینکه عرض معبر ۲۰ متر است که با توجه به معارضات فعلا اجازه اجرای کمربندی به عرض و طول ذکرشده داده نشده است، ابراز کرد: مقدار معبر در دست اجرا حدودا ۵۰۰ متر و عرض ۱۸ متر بوده که تا مرحله خاکبرداری و آماده سازی بستر جهت مخلوط ریزی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت