پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 فروردین 1397 ساعت 02:01:: شناسه خبر: 34027

اقدام ارزشمند اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی؛

تجلیل از بانوی خبرنگار در جشن نوروزگاه شهرستان کهگیلویه

سیاوش زمان اظهار داشت: نخبگان، سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمندی هستند که محور توسعه و ثروت ملی محسوب می‌شوند و اگر دیده شوند، پشتوانه عظیم فکری و اجرایی هر کشور خواهند بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی وصنایع دستی کهگیلویه عنوان کرد: در برنامه نوروزگاه که روز سه شنبه مورخ هفتم فروردین ماه در کاروانسرای تاریخی شهر دهدشت برگزار می‌شود از دو تن از نخبه‌های ورزشی شهرستان و همچنین طیبه سعادتی نیک بانوی پرتلاش عرصه خبر تجلیل خواهد شد.

به گزارش صدای جنوب، سیاوش زمان اظهار داشت: نخبگان، سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمندی هستند که محور توسعه و ثروت ملی محسوب می‌شوند و اگر دیده شوند، پشتوانه عظیم فکری و اجرایی هر کشور خواهند بود.

وی از سارا ادریا «نایب قهرمان کاراته ناشنوایان جهان» و اسماعیل دژه «کاپیتان تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور» به عنوان نخبه‌های ورزشی که تجلیل خواهند شد، نام برد و تصریح کرد: این دو نفر، از مدال آوران و قهرمانان ملی شهرستان هستند که در میادین مختلف بین‌المللی برای این سرزمین افتخار آفریدند.

زمان عنوان کرد: وقتی ورزشکاری در سطح ملی و یا جهانی مدال می‌گیرد و روی سکو می‌رود، در میان ملت غرور ملی ایجاد می‌کند و گویی همه مردم این مدال را گرفته‌اند.

وی کسب عنوان‌های قهرمانی در میادین ورزشی در سطح ملی را باعث تقویت و غرور ایران اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: ما باید جایگاه ورزشکاران خود را حفظ کنیم و ضمن گرامیداشت مقام آنها، نسبت به تکریم کسانی که پرچم ایران را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در می‌آورند همت کنیم.

رییس اداره میراث فرهنگی کهگیلویه افزود:خانم طیبه سعادتی نیک نقش پررنگی در حوزه خبر شهرستان داشته و به پاس تلاش های وی ،دراین جشن نیز مورد تجلیل قرار می گیرد.

برپایه گزارش صدای جنوب ،سعادتی نیک از خبرنگاران باسابقه شهرستان است که گزارش های منحصربفردش درخبرگزاری فارس بازتاب کشوری داشته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت